2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
قتل اسرارآمیز زن خانه دار

قتل اسرارآمیز زن خانه دار

پسر نوجوان به‌عنوان متهم بازداشت شد اما قتل را انکار کرد و گفت فقط قصد داشت به همسایه‌اش کمک کند.

دوات آنلاین-راز قتل زنی که در غیاب شوهرش در خانه‌اش کشته شده است بعد از 9 سال همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد و پسر نوجوانی که تنها متهم این پرونده است ادعا می‌کند نه‌تنها در این جنایت نقش نداشت بلکه خودش نیز هدف ضربات مرد ناشناس قرار گرفته است.

 

به گزارش دوات آنلاین این قتل سال 89 رخ داد و زمانی که کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی تهران در محل حادثه حضور یافتند جسد زن جوان به نام منیژه را پیدا کردند. این در حالی بود که پسری نوجوان نیز زخمی و خون‌آلود در گوشه‌ای از خانه افتاده بود.

 

پسر نوجوان بعد از انتقال به بیمارستان و بهبودی نسبی تحت بازجویی قرار گرفت. او گفت: در خانه نشسته بودم که صدای فریادهای زن همسایه را شنیدم که کمک می‌خواست. سریع به خانه رفتم و مردی غریبه را دیدم آن مرد من را با چاقو زد و بعد با یک چوب‌دستی به آن زحمله کرد و او را کشت و به‌سرعت فرار کرد.

 

شوهر منیژه وقتی تحت بازجویی قرار گرفت، گفت نمی‌داند چه کسی همسرش را کشته است. او توضیح داد: منیژه زنی بااخلاق و پاکدمن بود و با کسی هم اختلاف و مشکل نداشت. زمان حادثه من طبق معمول سر کار بودم و خبر ندارم چه اتفاقی افتاده است.

 

در حالی‌که سرنخی از این جنایت وجود نداشت کارآگاهان به دو نکته پی بردند. نخست آن‌که معلوم شد روی چوب‌دستی که قتل با آن رخ داده اثر انگشت پسر نوجوان وجود دارد. دوم این‌که فاش شد این پسر بعد از خروج شوهر منیژه از خانه از روی دیوار وارد منزل همسایه شده است.

 

به این ترتیب پسر نوجوان به‌عنوان متهم بازداشت شد اما قتل را انکار کرد و گفت فقط قصد داشت به همسایه‌اش کمک کند.

 

این متهم در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفت و هیات قضات او را در حالی‌که همچنان با اصرار می‌گفت بی‌گناه است با توجه به شواهد و مدارک موجود به قصاص محکوم کردند اما این رای در دیوان عالی کشور نقض و مقرر شد متهم بار دیگر محاکمه شود.

 

این پسر در دومین دور محاکمه باز هم ادعاهای قبلی‌اش را تکرار کرد اما دوباره قضات او را گناهکار تشخیص دادند و به قصاص او رای دادند. این حکم برای دومین بار در دیوانعالی کشور نقض و اعلام شد پرونده نواقصی دارد که باید برطرف شود.

 

این پسر همچنان تنها متهم این پرونده شناخته می شود و قرار است به‌زودی برای سومین بار محاکمه شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.