2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
قانون‌های طلایی برای شیک پوشی و خوش‌تیپی خانم‌های چاق

قانون‌های طلایی برای شیک پوشی و خوش‌تیپی خانم‌های چاق

از لباس‌هایی که دارای برش عمودی هستند (مثل لباس‌های با برش ترک) یا خطوط عمودی استفاده کنید.

دوات آنلاین-یکی از مشکلات ما خانم‌های چاق این است که نمی‌دانیم چه لباسی بپوشیم که خوش تیپ شویم. در حالی که اگر یکسری اصول و قواعد را رعایت کنیم بسیار موفق خواهیم بود. خراسان 8 قانون طلایی را برای شیک پوشی خانم های چاق آورده است که می خوانید:

اضافه وزن و چاقی از جمله معضلاتی است که ذهن خانم‌ها را به خود مشغول می کند و ممکن است اعتماد به نفس آن‌ها را تحت تاثیر قرار ‌دهد. در ابتدا بهتر است خودتان را همان‌طور که در آینه می‌بینید، بپذیرید و دوست داشته باشید و سپس برای سلامتی خود و همچنین پیشگیری از بیماری‌های ناشی از اضافه وزن با تمرین‌های استاندارد ورزشی، تغذیه مناسب از نظر میزان کالری که به بدن‌تان می‌رساند و سوخت و سازتان را بالاتر می‌برد و همچنین کمی صبر کردن به وزن دلخواه‌تان برسید. با این حال، شما به عنوان خانمی که دارای اضافه وزن هستید، برای بهتر به نظر رسیدن و پوشاندن افزایش وزن‌تان در مراسم زنانه، می‌توانید از فرم لباس پوشیدن مخصوص به خود و مناسب اندام‌تان استفاده کنید، به طوری که هم اضافه وزن شما به خصوص در ناحیه شکم و پهلو کمتر به چشم بیاید و هم کشیده‌تر به نظر برسید. به همین دلیل و در ادامه هفت ویژگی را مطرح خواهیم کرد که لباس‌های شما باید آن‌ها را داشته باشد.

 از لباس‌هایی که رنگ تیره دارند از جمله مشکی، سورمه‌ای، زرشکی، آبی تیره و ... استفاده کنید.

 جنس پارچه لباس‌تان بهتر است از تار و پودهایی ریز و ظریف و نرم باشد.

 طرح روی پارچه هرچه ساده‌تر باشد، مناسب‌تر است و اگر مایلید که پارچه طرح‌دار انتخاب کنید، حتما نقش‌هایی مانند گل‌های ریز اولویت شما باشد.

 از لباس‌هایی که دارای برش عمودی هستند (مثل لباس‌های با برش ترک) یا خطوط عمودی استفاده کنید.

  از لباس‌هایی که قد شما را بلندتر نشان می‌دهد استفاده کنید مانند: شلوار بلند، کت بلند، دامن بلندی که کلوش نباشد، پیراهن بلند و....

 در همه حال تلاش کنید لباس‌هایی متناسب با سایز خودتان بپوشید؛ نه گشادتر و نه تنگ‌تر.

 کفش پاشنه بلند بپوشید یا حداقل کف آن کفش کمی بلند باشد.

 در انتها فراموش نکنید هرچه آگاهی شما از اندازه و فرم بدن‌تان بیشتر باشد، به همان نسبت لباس مناسب‌تری را برای پوشش خود می‌توانید انتخاب کنید و حس بهتری به خودتان خواهید داشت.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.