2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
خشکشویی بخار ؛ خشکشویی آنلاین در تهران با تخفیف استثنایی

خشکشویی بخار ؛ خشکشویی آنلاین در تهران با تخفیف استثنایی

مشتریانی که حداقل اقلام چرک آنها 50 هزار تومان باشد می‌توانند با وارد کردن کد تخفیف از 20 درصد تخفیف ویژه خشکشویی آنلاین بخار بهره مند شوند.

دوات آنلاین-خشکشویی آنلاین در تهران با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت. این ویژگی خشکشویی آنلاین بخار است که در طول مدت‌ها فعالیت خود توانسته همیشه مشتریان را راضی نگه دارد به گونه ای که تهرانی ها این روزها بخار را به یکدیگر معرفی می کنند.

 

در این میان خشکشویی آنلاین بخار وظیفه خودش می داند کیفیت خدمات خود را روز به روز بالاتر ببرد تا بتواند شما را همیشه راضی نگه دارد. در همین راستا بخار تصمیم گرفته است برای کاربران خود تخفیف ویژه هم در نظر بگیرد.

 

این تخفیف ویژه از امروز 23 مرداد به مدت یک هفته برقرار است و مشتریانی که حداقل اقلام چرک آنها 50 هزار تومان باشد می‌توانند با وارد کردن کد تخفیف از 20 درصد تخفیف ویژه خشکشویی آنلاین بخار بهره مند شوند.

 

برای استفاده از این تخفیف فقط کافی است بعد از نصب اپلیکیشن بخار از آدرس https://bokhaar.com/download کد  davatonline.ir را وارد کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
mohamad 1398/05/23
آدرس اینستاگرام شان را هم بذارید
فاطمه 1398/05/23
چه جالب بخار تخفیف داره 😊
محسن 1398/05/23
سلام من قبلا ازشون استفاده کزدم خداییش هم واقعا راضی بودم خوشحال شدم تخفیفم گذاشتن مرسی
امیر 1398/05/23
سلام، خشکشویی آنلاین بخار کدام مناطق را پوشش میدهد؟
علیرضا 1398/05/23
خشکشویی آنلاین ؟؟؟؟ یعنی چی ؟؟؟؟ ای کاش در مورد نحوه کارش بیشتر توضیح می دادین
شقایق 1398/05/23
اتفاقا همین الان داشتم تو گوگل دنبال همچین سرویسی می گشتم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.