2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
قتل دختر 13 ساله پس از تعرض

قتل دختر 13 ساله پس از تعرض

متهم به ماموران گزارش داد که دختر 13 ساله باجناقش خودکشی کرده‌است او در اولین بازجویی‌ها به ماموران گفت: سودابه را به ما سپرده بودند او دختر خوبی بود و در کارها به همسرم کمک می‌کرد.

دوات آنلاین-پرونده قتل دختربچه 13 ساله ای که 4 سال قبل مورد آزار و اذیت قرار گرفته و به قتل رسیده‌ است با بازداشت متهم فراری پرونده بار دیگر به جریان افتاد. 

به گزارش دوات آنلاین متهم این قتل مرداد ماه چهار سال قبل توسط ماموران پلیس بازداشت شد. هرچند او خودش گزارش مرگ دختر 13 ساله سودابه را داده‌بود اما بعد به اتهام قتل بازداشت شد.

متهم به ماموران گزارش داد که دختر 13 ساله باجناقش خودکشی کرده‌است. او در اولین بازجویی‌ها به ماموران گفت: سودابه را به ما سپرده بودند. او دختر خوبی بود و در کارها به همسرم کمک می‌کرد. روز حادثه او خودش را حلق آویز کرد و هرچه ما سعی کردیم کمکش کنیم که زنده بماند نشد و اورژانس هم آمد اما نتوانست او را نجات دهد.

وقتی جسد به پزشکی قانونی منتقل شد متخصصان بررسی صحنه جرم متوجه شدند گره‌ای که روی طناب دار زده شده کار یک دختر بچه نیست و این گره بسیار محکم است و توسط یک مرد قوی گره‌ها زده‌ شده‌ است. وقتی شوهرخاله سودابه مورد پرسش قرار گرفت گفت: طناب را من آماده کرده‌بودم که بتوانم با آن سگ‌ها را دار بزنم. سودابه خیلی شیطنت کرد من هم برای اینکه بترسانمش او را به سمت طناب بردم و آن را دور گردن سودابه انداختم و گفتم وقتی تو ما را اذیت می‌کنی من هم می‌توانم تو را دار بزنم. سودابه ترسید و پایش سرخورد و افتاد من بلافاصله سعی کردم کمکش کنم و او را پایین آوردم اما نتوانستم نجاتش دهم.

این تنها یافته ماموران نبود پزشکی قانونی اعلام کرد مقتول مورد تعرض قرار گرفته‌ است. پرونده برای بررسی بیشتر به دادگاه کیفری استان مرکزی ارسال شد. متهم در دادگاه همه چیز را انکار کرد و گفت آنچه گفته تحت فشار بوده‌است و اصلا درست کردن طناب دار هم کار او نبوده‌ است.

قضات تصمیم به برگزاری مراسم قسامه گرفتند اما اولیای‌دم نتوانستند 50 نفر را برای قسامه معرفی کنند و حاضر به سپردن قسم به متهم هم نشدند به این ترتیب دستور توقف در رسیدگی صادر و متهم با وثیقه آزاد شد.

اولیای‌دم به این دستور اعتراض کردند و دیوان عالی کشور این اعتراض را مورد بررسی قرار داد و وارد دانست و اعلام کرد آزمایشات تخصصی در خصوص تعرض به دختر بچه باید انجام می‌شد تا عامل آن مشخص شود. ضمن اینکه مدارک دیگر نیز موجود است که نشان می‌دهد احتمالا متهم مرتکب قتل شده‌ است.

با ارسال مجدد پرونده به دادگاه کیفری اراک حکم بازداشت متهم صادر شد. متهم که متوجه این موضوع شده‌ بود متواری شد او مدتها زندگی مخفیانه‌ای داشت تا اینکه مدتی قبل پلیس متوجه شد او در تهران زندگی می‌کند. با ردیابی‌های انجام گرفته متهم روز گذشته در تهران شناسایی  و با قرار نیابت و دستور شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران حکم بازداشت متهم صادر شد و او در حالیکه به عنوان پیک موتوری یک رستوران کار می‌کرد و می‌خواست غذایی را به یک مشتری تحویل دهد دستگیرت شد.

متهم برای تحقیقات بیشتر به استان مرکزی فرستاده شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.