2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
طلاق به‌خاطر یک بز چموش

طلاق به‌خاطر یک بز چموش

روزی سر این ماجرا کنترلم را از دست دادم و همسرم را به شدت کتک زدم. همسرم از خانه قهر کرد و بعد از چند روز راهی دادگاه شد و درخواست طلاق داد.

دوات آنلاین-ذبح یک بز که با حادثه و مصدومیت مرد خانواده همراه شد ماجرای عجیبی را رقم زد و پای زوج جوان را به مشاوره دادگاه خانواده کشاند. مرد خانواده که به دلیل برگزاری یک جشن قصد داشت بزی را ذبح کند در یک سهل انگاری توسط بز چموش، بینی اش شکست و این ماجرا سرآغاز دردسرهای بعدی شد.

مصدوم که دچار شکستگی بینی شده است، در این باره گفت: روزی با اصرار همسرم به خاطر موفقیت تحصیلی پسرم تصمیم گرفتیم جشن کوچکی بگیریم برای همین راهی میدان دام شدم و یک بز خریدم. بعد از خرید آن را داخل صندوق خودرو گذاشتم و به خانه برگشتم.

زمانی که خواستم بز را بیرون بیاورم با مقاومت او روبه رو شدم. به ناچار سرم را داخل صندوق کردم که با ضربه محکم سر بز مواجه شدم و بینی ام از چند ناحیه شکست.

 بعد از این اتفاق راهی بیمارستان و اتاق عمل شدم و مراسم را به بهانه ای مدتی عقب انداختیم چون اصلاً دوست نداشتم سوژه فامیل شوم برای همین از خانواده ام خواستم به فامیل بگویند شکستگی بینی ام به دلیل سقوط از پله هاست. مدتی از این ماجرا گذشت و با وجود تاکید من بر لو نرفتن قضیه شکستن بینی ام، همسرم ماجرا را لو داد چون فکر نمی کرد کار به جای باریک بکشد. همین اتفاق باعث شد سوژه فامیل شوم و هر بار در دورهمی ها توسط آن ها مسخره می شدم و آن ها با شوخی می گفتند اگر شیطنت کنم و به حرف آن ها گوش نکنم بز چموش را صدا خواهند زد.

اوایل خواستم بی تفاوت باشم اما متلک های سنگین فامیل به ویژه یکی از باجناق هایم بدجوری اعصابم را به هم می ریخت تا این که سر این اتفاق درگیری بین من و همسرم بالا گرفت چون وقوع این ماجراها و مسخره شدن توسط فامیل را از چشم او می دیدم.

 روزی سر این ماجرا کنترلم را از دست دادم و همسرم را به شدت کتک زدم. با ضرب و شتم همسرم خانواده او هم به میدان آمدند و دعوا و کشمکش بین ما اوج گرفت تا جایی که همسرم از خانه قهر کرد و بعد از چند روز راهی دادگاه شد و درخواست طلاق داد. البته درخواست طلاق همسرم بیشتر به دلیل عصبانیت از دست من برای ضرب و شتم بود تا با این کار زهر چشمی از من بگیرد و دیگر دست از پا خطا نکنم. هر چه بود بز چموش بدجوری من را به دردسر انداخت و پای مان را به مشاوره دادگاه خانواده باز کرد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
هیموعزیزیان 1398/05/31
عجب! 😂😂😂😂جالب بود .
نازگل 1398/05/31
زن و شوهر باید راز نگهدار همدیگه باشن واقعا اون خانم نمیتونست جلوی زبون خودشو بگیره
ناشناس 1398/05/30
اشتباه ازطرفین بوده حالا زن اشتباه کردگفت چرا فامیلا جنبه ندارن وهمسر هم بایک قطع رابطه کوچک ازفامیلا متوجه اشتباهشون میکرد

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.