2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
مصاحبه با کیارا آدوانی ،ستاره بالیوود : احساس خوش شانسی می کنم

مصاحبه با کیارا آدوانی ،ستاره بالیوود : احساس خوش شانسی می کنم

وقتی چیزهایی در مسیر من قرار نمی گرفت من در حالتی بودم که حتی نمی خواستم از خانه خارج شوم یا کسی را ببینم. مادرم می گفت کسی با فیلمنامه به خانه نمی آید و تو باید بروی و فرصت ها را بگیری.

دوات آنلاین-کیارا آدوانی بازیگر جوان سینمای هند است که حسابی به شهرت رسیده است. او این شهرت را مدیون فیلم کبیر سینگ است. بخش‌هایی از گفت و گو با این ستاره بالیوود را که وبلاگ جهان بالیوود ترجمه کرده است بخوانید:

 

*شما با فیلم کبیر سینگ وارد باشگاه فیلم های 200 كروری شدید. آیا جهان در حال حاضر به شما نگاه متفاوتی دارد؟

قطعا یک احساس خاص است. این اتفاق در اوایل دوران کاری من رخ داده است. ما می دانستیم این فیلم یک فیلم ویژه است اما لذت دیدن این موفقیت عظیم چیز دیگری است. این عشقی که مردم به من نشان دادند فقط انگیزه من را برای کار سخت تر ، بیشتر کرده است.

 

*درباره فیلم کبیر سینگ چه چیزی برای شما هیجان انگیز تر بود؟

این فیلم اولین فیلم عاشقانه من بود. یک فیلم پر شور و یک عاشقانه غلیظ بود. فیلم اصلی یعنی فیلم Arjun Reddy یک فیلم محلی بود. جناب ساندیپ ( ردی کارگردان کبیر سینگ) با همان صداقت این فیلم را ساخته است که بسیار به قلب او نزدیک است.

 

*شما چقدر از فیلم اصلی برای بازی در فیلم کبیر سینگ تاثیر گرفتید؟

من قبلا یک بار فیلم Arjun Reddy را دیده بودم اما بعد از اینکه قرارداد بازی در فیلم کبیر سینگ را امضا کردم دوباره این فیلم را تماشا نکردم چون کارگردان هر دو فیلم یکسان بود و بین شخصیت زن هر دو فیلم شباهت های زیادی وجود داشت بین پریتی شتی در Arjun Reddy و شخصیتی که من در کبیر سینگ بازی کردم. فقط دیدگاه کارگردان را دنبال کردم و به آن پایبند باقی ماندم.

 

*برای کسی که در سریال Lust Stories نقش دختری را بازی کرده است که هیچ شرمی برای بیان احساسات  خود ندارد بازی کردن در نقش یک دختر آرام و مهربان در فیلم کبیر سینگ باید یک چرخشی برای شما باشد...

 بله. احساس خوش شانسی می کنم که این فرصت را دارم تا نقش های متنوع بازی کنم و محدوده و مسیر من به عنوان یک بازیگر را نشان می دهد.

 

*شما این فیلم را دوست دارید اما بخشی از زنان و منتقدان مدعی هستند که زنان امروز ضرورتی ندارند که مطیع باشند؟

من متوجه هستم. این یک نظر است و همه می توانند نظر خودشان را داشته باشند. اگر شما از من می پرسید من باور دارم، به ویژه بعد از اینکه نقشی مثل پریتی را بازی کردم چون کسی است که ساکت است و واکنشی ندارد باعث نمی شود مطیع باشد. برای من پریتی قوی است. او تصمیم می گیرد کبیر را ترک کند و آرزو دارد فرزند خود را با خود ببرد، او حتى از ازدواجش نیز خارج می شود بدون اینکه به سمت او برگردد. همیشه دیالوگ باعث نمی شود تا یک شخص قوی تر شود. گاهی اوقات عمل کردن از كلمات صدای بلندتری دارد. کسانی که این شخصیت را دوست داشتند آن را درک کردند. همانطور که گفتم هرکس طرز فکر خود را دارد و این شگفت انگیز است که مردم در تلویزیون درباره پریتی و کبیر بحث می کنند به شکلی که آنها واقعی هستند و نه صرفا این دو شخصیتی که در فیلم هستند. روشن است چون افرادی مثل آنها وجود دارند. این یکی از داستان های عاشقانه است که به شکل غیر منطقی داستان خود را بیان می کند بدون اینکه تلاش كند كبیر یا پریتی به عنوان شخصیت های ایده آل ظاهر شوند.

 

*کبیر سینگ وسواس فکری دارد و بد زبان و سوء استفاده گر است. آیا او محق است؟

کبیر سینگ با عشق خود وسواس دارد اما این یک روش حمایت و حفاظت است. کبیر یک عاشق پر شور است. عشق او برای پریتی چیزی است که او فراتر از آن نمی تواند باشد. اتفاقی که رخ می دهد ویرانی و نابودی است. هر شخصی، کسی که عاشق است و قلب او شکسته می شود از این دیوانگی ها دارد. شما افسرده می شوید، شما نمی خواهید از تخت خارج شوید، احساس شما به کمترین میزان می رسد اگر شما کسی را عمیقا دوست داشته باشید. من تجربه دل شکستگی به این حد را ندارم اما بمن هم از دل شکستگی رنج بردم. اگر من کسی را داشتم مثل كبیر سینگ با شور و اشتیاق من را دوست داشته باشد شاید هنوز هم با او بودم.

 

*کار کردن با شاهد کاپور چگونه بود؟

من بازی او در فیلم های Ishq Vishq و Kaminey و Haider و Udta Punjab و Jab We Met را دوست داشتم. او فوق العاده بود. او بازیگر خوبی است. برای فیلم عاشقانه ای مثل کبیر سینگ انرژی یکدیگر را تامین کردن اهمیت دارد. ما شخصیت های مقابل هم بودیم. کار کردن با شاهد بسیار راحت است. او در محل فیلمبرداری مثل بچه ها است. او نطر من را می پرسید که آیا فکر می کنی فیلمبرداری خوب بود؟ یا باید یک بار دیگر فیلمبرداری را انجام دهیم؟ او در من احساس راحتی ایجاد می کرد.

 

* اسم شما از آلیا به کیارا تغییر کرده است...

اسم من از اولین فیلم من در سال 2014 کیارا بود. نمی خواستم اسم من با اسم آلیا بات تماشاچیان را گیج و سردرگم کند. احساسی شبیه این بود که تو باید هویت خودت را داشته باشی. چرا دو تا آلیا؟ اسم کیارا از فیلم Anjana Anjani با بازی پریانکا چوپرا آنجا که او خودش را معرفی می کند و می گوید:" سلام من کیارا هستم." الهام گرفته شد. فکر می کنم اسم زیبایی است. اگر یک دختر داشته باشم او را کیارا صدا می زنم اما قبل از آن من به یک اسم برای خودم نیاز دارم (می خندد). بنابراین من این اسم را انتخاب کردم.

 

شما دو فیلم پرفروش در سینمای جنوب هند دارید. فیلم های Bharat Ane Nenu و Vinaya Vidheya Rama. آیا شما بازی در فیلم های جنوب هند را ادامه می دهید؟

من ادامه دادن سرگرمی در جنوب هند را دوست دارم. من چند فیلمنامه را مطالعه کردم. وقتی فیلم Bharat Ane Nenu را انتخاب کردم یک معرفی رویایی بود. یک کارگردان خوب و یک همکار بازیگر فوق ستاره به اسم ماهش بابو. حتی فکر کنیم این فیلم، فیلم ماهش بابو بود از نقش من قدردانی شد چون فیلمنامه درست بود. عشقی که من از مردم دریافت کردم باعث شد تا من متوجه شوم که می خواهم یک هنرمند برای تمام هند باشم. محتوا اهمیت دارد و زبان دیگر مانعی محسوب نمی شود. سری دیوی اولین فوق ستاره در تمام هند بود.

 

*آیا می توان گفت الان بهترین مرحله از دوران کاری شما است؟

بله البته. باور دارم این بهترین مرحله است. در نهایت من فرصت هایی را بدست آوردم. من از این فرایند لذت می برم. نمی دانم مقصد کجا است اما این یک سفری است که می خواهم به یاد داشته باشید. وقتی شما رویای بازیگر شدن دارید سخت ترین چیز بدست آوردن اولین فیلم است اما کسب فرصت های بیشتر به همان اندازه سخت است.

 

*چقدر برای شما سخت بوده است؟

وقتی اولین فیلم من ( Fugly) به موفقیت نرسید دلسرد کننده بود اما من نمی خواستم از رویای خودم صرف نظر کنم و می خواستم مردم را دوباره ملاقات کنم اما آنها گفتند ما الان قصد نداریم هیچ چیزی را با تو انجام دهیم اما با تمام این چیزها شما نباید دلسرد شوید و هر چیزی باید شما را قوی تر کند.

 

*چگونه با این موضوع برخورد کردید؟

 وقتی چیزهایی در مسیر من قرار نمی گرفت من در حالتی بودم که حتی نمی خواستم از خانه خارج شوم یا کسی را ببینم. مادرم می گفت کسی با فیلمنامه به خانه نمی آید و تو باید بروی و فرصت ها را بگیری. بنابراین من فیلم هایی که به من پیشنهاد می شد را قبول می کردم و امیدوار بودم که به فیلم های موفقی تبدیل شوند. فیلم Machine یک فیلم شکست خورده بزرگ بود. هر فیلمی یک تجربه برای یادگیری است.

 

*چرا شما چنین می گویید؟

با هر فیلم شما چیزی یاد می گیرید. شما همچنین درباره خودتان به عنوان یک بازیگر یاد می گیرید. من همیشه باور دارم که فیلم یک رسانه برای کارگردان است. من خوش شانس هستم که با کاران جوهر  با عباس - موستان، نیراج پاندی کار کردم. آنها یک مدرسه فیلمسازی را دنبال می کنند و شخصیت خودشان را دارند. آنچه که از آنها آموختم یک بنیاد صحیح به من داده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.