2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
مصاحبه خواندنی با آکشی کومار ،ستاره بالیوود ؛دلیل بازی نکردن در فیلم‌های هالیوودی

مصاحبه خواندنی با آکشی کومار ،ستاره بالیوود ؛دلیل بازی نکردن در فیلم‌های هالیوودی

زندگی نامه برای کسانی است که دستاوردهایی برای نوشتن داشته باشند. من فقط چند تا فیلم کوچک بازی کردم.

دوات آنلاین-آکشی کومار از جمله ستاره های سینمای هند است که کارنامه پرباری دارد. وبلاگ جهان بالیوود گفت‌وگویی با او را ترجمه کرده است که بخش‌هایی از آن را در زیر می‌خوانید:

 

*فیلم های شما هم سرگرم کننده هستند و هم الهام بخش. آیا این یک ماموریت برای یک بازیگر است؟

آکشی کومار: اکثر فیلم های من مثل پدمن و توالت: یک داستان عاشقانه و حتىماموریت مریخی و چند فیلم دیگر درباره توانمندسازی زنان است. در کنار این فیلم ها من در فیلم هایی مثل خانه شلوغ و رودی راتور و خبر خوب هم بازی کردم. وقتی من شانسی داشته باشم که فیلمنامه خوبی را بدست آورم  انجامش می دهم. می خواهم همه نوع فیلمی داشته باشم.

 

*فیلم هایی که از شما اکران خواهند شد به ژانرهای مختلفی تعلق دارند. بازی کردن در نقش هیجان انگیز است؟

آکشی کومار: همه این چیزها به وسیله تجربه شخصی من، برای من آموزنده هستند. من یاد می گیرم اگر  ژانرهای مختلفی را بازی کنم به من برچسب زده نخواهد شد. وقتی من فیلم های اکشن زیادی بازی می کردم همه می گفتند او یک قهرمان اکشن است و نه هیچ چیز دیگری. بنابراین سعی کردم فیلم های کمدی بازی کنم و بعد همه درباره فیلم های کمدی من حرف زدند. برای همین تصمیم گرفتم در فیلم های مختلفی بازی کنم. از مردم و رسانه ها و منتقدین که باعث شدند بهترین خودم را ارائه دهم سپاسگزارم.

 

*بسیاری از فیلم های شما در سطح جهانی اکران شده اند. آیا این موضوع به شما احساس رضایت می دهد؟

آکشی کومار: این عالی است که می بینیم فیلم های ما در سطح جهانی با پذیرش همراه می شوند. امیدوارم درهای همه کشورها به روی فیلم های ما باز شوند. فیلم های درخشان بسیاری داریم که باید به سراسر جهان بروند. شخصا احساس می کنم که سینمای هند چه کاری انجام می دهد، نوع فیلمنامه هایی که روی پرده می روند ، حتى هالیوود هم چنین کارهایی نمی تواند انجام دهد.

 

*چرا ما شما را هنوز در فیلم های هالیوودی ندیدیم؟

آکشی کومار: نمی خواهم بگویم که برای بازی در فیلم های هالیوودی پیشنهادی نداشتم اما این پیشنهاد ها به اندازه کافی بزرگ و عالی نبودند. من با کاری که در فیلم های بالیوودی انجام می دهم خوشحال هستم اگر چیز خیلی خوب و تاثیر گذاری از جانب هالیوود به سمت من آمد که به من اجازه داد استعداد خودم را با یک شیوه بهتر نشان بدهم دوست دارم انجامش دهم.

 

*آیا همسر شما توینكل كانا نقشی محوری در انتخاب فیلم های شما دارد؟

آکشی کومار: بله همسر من در زمینه کاری کمک بزرگی به من می کند. اینطور نیست که هر فیلمنامه ای که می گیرم درباره آن با او صحبت می کنم اما او با من حرف می زند و من چیزهایی را به خاطر می آورم.

 

*شما سفر جالبی داشته اید و آیا به این فکر کردید که زندگی نامه خود را بنویسید؟

آکشی کومار: نه دوست من. زندگی نامه برای کسانی است که دستاوردهایی برای نوشتن داشته باشند. من فقط چند تا فیلم کوچک بازی کردم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.