2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
مسعود ریگی از این روزهای استقلال می گوید: استراماچونی ،ایتالیایی صاحب سبک و جدی استقلال

مسعود ریگی از این روزهای استقلال می گوید: استراماچونی ،ایتالیایی صاحب سبک و جدی استقلال

استراماچونی یک مربی بزرگ و صاحب سبک است که در تیم بزرگی مثل اینتر مربیگری کرده است. استراماچونی چند هفته‌ای است که تیم را در دست گرفته است اما با جدیت تمرینات را دنبال می‌کند.

دوات آنلاین-روزبه چشمی از استقلال جدا شده و حالا نقش بازیکنانی که جای او در ترکیب بازی می‌کنند، بسیار مهم است. یکی از این بازیکنان مسعود ریگی است. بازیکنی که در تمرینات استقلال انگیزه بسیاری دارد. ریگی در این ایام که با استقلال تمرین کرده توانسته تا حد قابل توجهی رضایت استراماچونی را جلب کند اما بدون شک او زمانی به اوج خواهد رسید که در بازی‌های رسمی نیز همین وضعیت رو به رشد را داشته باشد و بتواند به مردی کلیدی در ترکیب تیمش بدل شود. ریگی بدون شک اگر در استقلال به مهره‌ای قابل اتکا بدل شود، از این شانس بهره‌مند است که در 28 سالگی به تیم ملی هم دعوت شود. او می‌تواند یکی از مهره‌های آینده‌دار فوتبال ایران باشد؛ حتی در این سن و سال.

*استقلال 6 فصل است که قهرمان لیگ نشده و هوادارانش را در حسرت گذاشته است. فکر می‌کنی شرایط استقلال در لیگ نوزدهم به گونه‌ای باشد که این ناکامی‌های چند‌ساله را جبران کند و بعد از سال‌ها بر بام فوتبال ایران بنشیند؟

 تمام تلاش من و مجموعه باشگاه این است که بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم، صحبت از قهرمانی زود است اما هدف اصلی مجموعه استقلال کسب بهترین عملکرد و کسب عنوان قهرمانی است و به همین دلیل تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا این اتفاق بیفتد. ما در این مسیر قدم برمی‌داریم و سعی‌مان همین است؛ شکستن طلسم ناکامی‌ها.

*تو در شرایطی به استقلال ملحق شدی که یکی از بازیکنان کلیدی تیم سابقت پدیده بودی. آیا همان شرایط در استقلال هم تکرار خواهد شد؟ ساده‌تر بپرسیم. اینجا هم همان بازیکنی کلیدی خواهی شد؟

 شرایط بازی در تیم استقلال با تیم پدیده بسیار متفاوت است. انتظارات در استقلال بسیار بالا است. به دلیل اینکه استقلال هوادار میلیونی دارد و به شدت توی چشم است. با این حال من به خوبی به این نکته واقفم که برای موفقیت در استقلال باید تلاش کنم. می‌خواهم با تمرکز بالا در استقلال هم موفق شوم. کار سختی است اما کار نشد، ندارد.

*استقلال در شرایطی وارد لیگ نوزدهم می‌شود که یک سرمربی جدید را روی نیمکت خود می‌بیند. کار با استراماچونی تا به امروز چگونه بوده؟

 استراماچونی یک مربی بزرگ و صاحب سبک است که در تیم بزرگی مثل اینتر مربیگری کرده است. استراماچونی چند هفته‌ای است که تیم را در دست گرفته است اما با جدیت تمرینات را دنبال می‌کند. هدف ما این است که به یکدیگر کمک کنیم و امیدواریم در کنار هم فصل خوبی را پست سر بگذاریم.

*از علی کریمی می‌توان به‌عنوان جدی‌ترین رقیب تو در پست هافبک دفاعی نام برد. با وجود تجربه زیادی که این بازیکن در سطح لیگ برتر و تیم ملی دارد، شرایط را برای فیکس بازی کردن در آغاز لیگ نوزدهم برای تو سخت نمی‌کند؟

 تمام تلاش من این است که بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم و به اهدافم که رسیدن به پیراهن تیم ملی است برسم. طبیعتاً در یک تیم بزرگ هر بازیکنی کار سختی دارد، همه بازیکنان در تیم استقلال فقط به موفقیت این تیم فکر می‌کنیم نه رقابت. اما مهم این است که خیلی بیشتر از فصل گذشته تلاش کنم و به اهدافم برسم.

*در مورد تیم ملی صحبت کردی. فکر نمی‌کنی در سن ٢٨ سالگی با این ترافیکی که در پست شما وجود دارد، رسیدن به پیراهن تیم ملی تلاش زیادی را می‌طلبد؟

 بله، شاید کمی دیر شده باشد اما شرایط به‌گونه‌ای پیش رفت تا در این سن بتوانم اول به استقلال برسم و استقلال در این برهه بتواند سکوی پرتابم شود. با شناختی که از کادر فنی تیم ملی دارم می‌دانم که فقط عملکرد بازیکنان باعث می‌شود که در لیست تیم ملی قرار بگیرند نه تاریخ تولد.

*اما کمتر دیده شده در پست شما عملکرد بازیکن به راحتی دیده شود.

 من سال‌ها است که در این پست بازی می‌کنم و در تیم‌هایی که بازی کردم تمام تلاشم را کردم که تمام خواسته‌های سرمربی را در زمین پیاده کنم و امیدوارم که در استقلال هم عملکردم مانند سال‌های گذشته باشد و دیده شوم. به نظرم در این پست بازیکن باید در بازیسازی و دوندگی موفق باشد تا کارش به دیده شود.

*می‌توانی جای خالی بازیکنان با کیفیتی نظیر روزبه چشمی و امید ابراهیمی را پر کنی؛ بازیکنانی که سال‌ها در استقلال بازی کردند؟

 خیلی سخت است که بتوانی در باشگاه بزرگ استقلال جایگزین شخصی باشی اما من در استقلال به دنبال موفقیت می‌باشم و شک نکنید تمام تلاشم را خواهم کرد.

 

منبع: ایران ورزشی

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.