2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
مردی بعد از خودکشی همسر و فرزندش به زندگی‌اش پایان داد

مردی بعد از خودکشی همسر و فرزندش به زندگی‌اش پایان داد

تحقیقات و بررسی ابعاد مختلف پرونده کماکان ادامه دارد.

دوات آنلاین-پدر خانواده وقتی فهمید همسر و تنها دخترش خودکشی کرده اند، در تصادفی عمدی به زندگی اش پایان داد. این خبر اهالی نی ریز استان فارس را در شوک فرو برد و موضوع نقل محافل شده است.

 

به گزارش جام جم، در واپسین ساعات پنجشنبه دهم مرداد و پس از مشاجره خانوادگی، پدر به باغ شخصی اش می رود. بعد از رفتن پدر اولین تصمیم شوم سراغ همسر خانواده می آید و او همراه دختر نوجوانش به اتاق مرگ میروند به نظر می رسد مادر که رابطه تنگاتنگی با فرزندش دارد او را دعوت به مرگ می کند، مادر و دختر تصمیم خود را برای پایان زندگی قطعی کردند، قرص برنج را می خورند و مرگ آنها را در آغوش می گیرد.

 

پدر روز بعد یعنی جمعه ۱۱ مرداد به خانه می آید و متوجه می شود در اتاق هنوز قفل است و صدایی از زن و فرزندش به گوش نمی رسد .بعد از چند ساعت، مشكوك می شود و به آتش نشانی اطلاع می دهد و آتش نشانان با مراجعه به آنجا و با شکستن دراتاق، صحنه ای را پیش روی پدر قرار می دهند که باورش سخت است.

 

دختری که تا پیش از این در تمام مسیر زندگی موفق و در درس سرآمد همکلاسی هایش بود حالا بی جان روی زمین افتاده و همسر ۳۳ ساله اش آن طرف اتاق به زندگی اش خاتمه داده است، مادر روی تخت افتاده بود اما دختر نوجوان که تحمل درد ناشی از قرص برنج را نداشته تلاش زیادی کرده و چند قسمت بدنش زخمی شده است.

 

مأموران انتظامی و قاضی کشیك در محل حاضر می شوند و مشخص می شود زمان زیادی از مرگ مادر و دختر نوجوان گذشته و احتمال خودکشی پس از به جاماندن وصیت نامه مادر که گفته می شود با دستخط دختر بوده قطعیت پیدا می کند.

 

روز شنبه ۱۲ مردادماه پدر دومین فردی است که تصمیم به خودکشی می گیرد. او که کانون

خانواده را بر باد رفته می بیند، بارها به زبان آورده بود که قصد خودکشی دارد. خودروی یکی از اقوام را برمی دارد و می گوید به گردنه نی ریز استهبان می رود تا خود را بکشد، اما مسیر دیگری را انتخاب می کند تا با فریب خانواده بتواند تصمیمش را عملی کند، به طرف جاده سیرجان حرکت می کند و در دوراهی کارخانه سیمان خاکستری و در ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه با برخورد عمدی بایك تریلر خودکشی می کند این تراژدی دردناك سبب شد مردم شهر نی ریز در شرق استان فارس هنوز در بهت و حیرت باشند.

 

تحقیقات و بررسی ابعاد مختلف پرونده کماکان ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.