2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
دیاباته با زانـوی جراحـی‌شده به استقلال آمده؟

دیاباته با زانـوی جراحـی‌شده به استقلال آمده؟

استقلال در فصل نقل‌وانتقالات خوب عمل نکرده، این نکته برای تمامی اهالی فوتبال اظهر من الشمس است. همین نکته هم باعث نگرانی‌های بیش از حد هواداران شده.

دوات آنلاین-«دیاباته پیش از آمدن به استقلال زانوی خود را جراحی کرده است.» این شایعه‌ای است که دهان به دهان می‌چرخد و این دغدغه را در دل هواداران ایجاد کرده که مهاجم جدید استقلال هم نمی‌تواند رؤیاهای این فصل آنها را تحقق بخشد.

 

استقلال در فصل نقل‌وانتقالات خوب عمل نکرده، این نکته برای تمامی اهالی فوتبال اظهر من الشمس است. همین نکته هم باعث نگرانی‌های بیش از حد هواداران شده. مسئولان استقلال بیشتر از آنکه ذهن خود را متمرکز نقل‌و‌انتقالات کنند، درگیر حل‌و‌فصل دعواهایی درون‌تیمی هستند. ا

 

ستعفای خطیر به‌عنوان معاون ورزشی استقلال هم خودش گویای همین مطلب است. در چنین فضایی که مدیران استقلال نمی‌توانند همدلی درستی با هم داشته باشند توقع تمرکز کردن روی مسائل مهم بخصوص خرید بازیکن، توقعی واهی است، شاید به همین دلیل است که حتی خریدهای استقلال هم چندان مطمئن نیستند و فضای مناسبی را برای بروز شایعات ایجاد می‌کنند. البته به‌نظر نمی‌رسد خبری که این روزها در مورد دیاباته دهان به دهان می‌چرخد خیلی شکل و شمایل شایعه را داشته و بی‌دلیل باشد. دیاباته چند روزی است که مصدوم شده و اینطور که گفته می‌شود تا دو هفته دیگر هم باید به مداوای پای خود بپردازد. همین نکته در شرایطی که زمان کمی از حضور این بازیکن در استقلال می‌گذرد باعث شده تا همان ماجرای جراحی زانوی او به نگرانی اول هواداران تبدیل شود. استقلال بازیکنان زیادی را از دست داده؛ این تکراری‌ترین موضوعی است که این روزها می‌شنویم و بارها این موضوع توسط کارشناسان فوتبال واکاوی شده، اما در قبال این ریزش عظیم استقلال نتوانسته بنا بر نیازهای تیم بازیکن بگیرد.

 

 

 

 استقلال در هر پست نیاز به ترمیم دارد اما نتوانسته تاکنون نیازها را برآورده کند. در میان این دلواپسی‌ها که به‌حق هم هست یکدفعه این ماجرا خودش را نشان می‌دهد که خرید پرسرو‌صدای استقلال هم از یک مصدومیت کهنه رنج می‌برد و در طول زمان خودش را نشان می‌دهد.

 

در چنین حالتی خبر مصدومیت دیاباته خودش می‌تواند بدترین خبر باشد؛ یعنی اینکه استقلال فعلاً در پست دیاباته باید روی مرتضی تبریزی حساب باز کند. به‌طور حتم در چنین فضایی مسئولان استقلال سعی ‌می‌کنند طبق معمول خبر را تکذیب کرده و مدعی شوند دیاباته بهترین مهاجمی است که می‌توانستند بخرند، اما شکل واقعی ماجرا همیشه نمی‌تواند اینطور باشد و همچنان ترس در مورد مهاجم جدید استقلال وجود دارد.

 

با توجه به سابقه‌ای که باشگاه استقلال در جذب بازیکنانی اینچنینی دارد هیچ بعید نیست با شروع فصل پرونده جدیدی از خرید مصدوم استقلال رو شود. خیلی دور نرویم، هنوز هوادار ماجرای جذب عادل شیحی را یادش نرفته؛ مهاجمی که زمان مربیگری پرویز مظلومی به استقلال آمد و گفته شد فیلم‌های بازی او همه را متحیر کرده، اما این بازیکن فقط چند دقیقه در دربی برای استقلال بازی کرد و در نهایت با مصدومیت به بیرون زمین انتقال پیدا کرد. عمر حضور شیحی همان دقایق بود اما عمر ضربه زدن قرارداد این بازیکن به استقلال، محرومیت از پنجره نقل‌و‌انتقالاتی بود و این محرومیت درست زمانی اجرایی شد که منصوریان هدایت تیم استقلال را بر عهده گرفته بود. از این دست پرونده‌های نقل‌و‌انتقالاتی در استقلال زیاد یافت می‌شود؛ خرید پروپژیچ هم نمونه‌ای از همین خریدها است که تا چند روز پیش همه را در التهاب محرومیت استقلال از نقل‌و‌انتقالات قرار داده بود. از پرونده‌های خارجی که بگذریم،

 

پرونده بازیکنان داخلی که با مصدومیت آمده و هیچ سودی برای استقلال نداشته‌اند بدجور توی ذوق می‌زند؛ نمونه بارز آن مرتضی آقاخان است و یا میثم تیموری که به‌تازگی از استقلال جدا شد. با چنین رزومه‌ای که مسئولان استقلال در جذب بازیکن خارجی و داخلی در زمان نقل‌و‌انتقالات دارند، بعید نیست خرید پرآوازه آنها هم همان سرنوشتی را پیدا کند که عادل شیحی پیش از این داشت. باید در چنین فضایی فقط امیدوار بود که سابقه جراحی زانوی دیاباته فقط شایعه‌ای باشد که از دهان افراد شایعه‌پرداز بیرون می‌آید وگرنه اگر حقیقت داشته باشد، هنوز لیگ شروع نشده استقلال با چالش جدیدی روبه‌رو می‌شود که فقط این تیم را به حاشیه خواهد برد.

 

 منبع:ایران ورزشی

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.