2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
قتل زن متاهل، عاقبت رابطه پنهانی

قتل زن متاهل، عاقبت رابطه پنهانی

متهم:من چندبار از سوی شوهر ریحانه به خانه آنها دعوت شدم و از آن به بعد با ریحانه دوست شدم و این رابطه البته در شبکه‌های مجازی بود.

دوات آنلاین-مرد ایرانی که متهم است زن افغانستانی را به قتل رسانده‌ مدعی است اعترافات قبلی‌اش دروغ بوده و او نقشی در قتل نداشته‌ است. این مرد روز سه شنبه در دادگاه کیفری استان تهران ادعاهای تازه خود را مطرح کرد

 

به گزارش دوات آنلاین سه سال قبل پلیس متوجه شد زنی حوان به نام ریحانه در خانه‌اش کشته‌ شده‌ است. با حضور ماموران در خانه تحقیقات در این خصوص آغاز و پلیس در اولین گام متوجه شد قاتل یک آشنا است چرا که هیچ اثری که نشان دهد عامل قتل به زور وارد خانه شده‌ است پیدا نشد. ماموران همچنین با بازجویی از شوهر ریحانه متوجه شدند این زن مقداری طلا داشته که آنها هم به سرقت رفته‌ است.

 

شوهر ریحانه گفت: من و همسرم رابطه سردی با هم داشتیم اما من زنم را نکشتم. در زمان حادثه من در محل کارم شیفت بودم و کارگران می‌توانند شهادت دهند که من آنجا بودم. زنم هم در یک کارگاه کارگری می‌کرد و شب هایی که من شیفت بودم او تنها بود.

 

به این ترتیب ماموران تحقیقات خود را روی روابط ریحانه متمرکز کردند و متوجه شدند او از مدتی قبل با یک مرد ایرانی به نام حامد رابطه داشت . حامد از دوستان شوهر ریحانه بود و با ریحانه هم به واسطه اینکه چند بار به خانه آنها دعوت شده بود ارتباط برقرار کرد.

 

با دستگیری حامد او ابتدا منکر قتل شد اما وقتی ادله ماموران را دید لب به اعتراف گشود. او گفت: من چندبار از سوی شوهر ریحانه به خانه آنها دعوت شدم و از آن به بعد با ریحانه دوست شدم و این رابطه البته در شبکه‌های مجازی بود. روز حادثه می‌دانستم شوهرش شیفت است به خانه‌اش رفتم و سر مساله‌ای با هم بحث کردیم و اینطور شد که من نتوانستم خودم را کنترل کنم و او را کشتم و بعد هم طلاهایش را سرقت کردم تا موضوع را سرقت نشان دهم و معلوم نشود که من این کار را کرده‌ام.

 

متهم ادامه :بعد از این موضوع تلفنم را خاموش و مدتی خودم را مخفی کردم اما در نهایت بازداشت شدم.

 

بعد از گفته‌های متهم و صدور قرار مجرمیت در حالیکه پرونده برای صدور کیفرخواست آماده می‌شد متهم اعترافاتش را پس گرفت و گفت: من اصلا به خانه ریحانه نرفتم و هرچه گفتم دروغ بود.

 

بازپرس ادعای متهم را یکبار دیگر مورد بررسی قرار داد اما هیچ مدرکی که نشان دهد ادعای جدید او درست است به دست نیامد و در نهایت کیفرخواست علیه متهم صادر شد.

 

او روز سه شنبه پای میز محاکمه رفت. اولیای‌دم درخواست دیه کردند و زمانی که نوبت به متهم رسید او  اتهام را رد کرد و گفت: من این کار را نکردم.

 

متهم در پاسخ به این سوال که چرا درست از زمان قتل تا مدت سه روز تلفن همراهش را خاموش کرده‌ بود جوابی نداد. او همچنین درباره اینکه چطور طلاهای مقتول به دست او رسید، گفت: مقتول خودش قبل از اینکه کشته شود طلاها را به من داد. من نمی‌دانم او چرا و چطور کشته شده‌ است.

 

بعد از گفته‌های متهم و وکیل مدافع او قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.