2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
مرد جوان قربانی رابطه سیاه همسر

مرد جوان قربانی رابطه سیاه همسر

این زن و پسرخاله شوهرش قرار گذاشته بودند بعد از قتل با هم ازدواج کنند.

دوات آنلاین-خارج شدن از دایره اخلاق و تبدیل شدن به بازیچه هوس های زودگذر گاه سبب جنایت های هولناک می شود نمونه آن زن است که با پسرخاله شوهرش ارتباط برقرار کرد و این دو به امید ازدواج با هم نقشه قتل مرد را طراحی کردند.

 

جام جم در این باره نوشت: شامگاه ۲۵ تیر امسال صدای شلیك گلوله و ناله های مردی سکوت محله ای در منطقه کلاك کرج را شکست. اهالی وقتی از خانه های خود بیرون آمدند با پیکر غرق در خون مرد جوانی روبه رو شدند، اما از ضارب او خبری نبود موضوع به پلیس و اورژانس خبر داده شد و امدادگران پس از حضور در محل مرگ مرد جوان را تایید کردند.

 

بررسی های تیم جنایی نشان داد، اصابت گلوله سلاح شکاری به شکم مرد ۳۰ ساله باعث مرگ او شده است. با اطلاع ماجرا به شمس الدین جلیل پیران، بازپرس کشیك قتل کرج و حضور او در محل جنایت، تحقیقات برای کشف راز قتل آغاز شد،

 

با تحقیقات محلی هویت مقتول شناسایی شد، نصیر در همان محل زندگی می کرد و در فاصله ۵۰ متری خانه اش باشلیك گلوله به قتل رسیده بود، نحوه جنایت نشان داد او قربانی انتقامی کور شده است.

 

جسد به پزشکی قانونی منتقل شد و بازپرس جلیل پیران به تحقیق از همسر مقتول پرداخت، زن جوان به نام شیرین با اظهار بی اطلاعی از قتل همسرش گفت: من و نصیر زندگی خوبی داشتیم. ساعت ۸ شب به خانه آمد و چند دقیقه بعد برای دیدن یکی از دوستانش به پارك محل رفت. حدود ساعت ۹ شب متوجه سروصدا از بیرون خانه شدم و وقتی بیرون آمدم با جسد شوهرم روبه رو شدم.

 

ادعاهای شیرین در حالی مطرح شد که تحقیقات از اهالی نشان داد او با شوهرش اختلاف داشته و چند بار صدای دعوا و درگیری آنها را از داخل خانه شنیده اند. با افشای این موضوع، دستور بازداشت شیرین صادر شد.

 

سه روز بعد از این ماجرا، پسرخاله مقتول به نام اکبر به اداره آگاهی کرج رفت و پیگیر وضعیت شیرین شد. رفتار اکبر باعث شك ماموران شد و با اطلاع موضوع به بازپرس، او دستور تحقیق از مرد جوان را صادر کرد.

 

اکبر در تحقیقات منکر اطلاع از قتل پسرخاله اش شد و گفت: زمان قتل من همراه یکی از دوستانم به شمال کشور رفته بودیم.

 

این ادعای متهم مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد او و دوستش چند ساعت بعد از قتل از کرج خارج شده بودند که این موضوع احتمال سفر برای صحنه سازی را مطرح کرد. اکبر در شعبه هفتم دادسرای ناحیه یک کرج تحت بازجویی تخصصی قرار گرفت و با اعتراف به این جنایت گفت: بعد از ازدواج پسرخاله ام، من به همسرش علاقه مند شدم، نصیر مرد بداخلاقی بود و مدام همسرش را کتک می زد. این رفتار او باعث شد من به شیرین نزدیك شوم. شب قبل از قتل، شیرین به من اطلاع داد که نصیر دوباره او را كتك زده است. به همین خاطر تصمیم به انتقام گرفتم. می خواستم پسرخاله ام را به خاطر بدرفتاری با همسرش تنبیه کنم. به همین خاطر با سلاح شکاری در مقابل خانه شان کشیك دادم. حدود ساعت 9  او را دیدم که به سمت خانه شان می رفت. تعقیبش کردم. او متوجه حضورم شد و وقتی برگشت گلوله ای به شکمش شلیک کرده و فرار کردم. بعد هم برای صحنه سازی همراه دوستم به شمال رفتیم و دو روز بعد برگشتم، می خواستم آبها که از آسیاب افتاد با شیرین ازدواج کنم.

 

شیرین هم در این جلسه گفت: همسرم با من بدرفتاری داشت، اما من انگیزه ای برای قتل او نداشتم و حتی نمی دانستم قاتل شوهرم اکبر است.

 

پس از تحقیقات، بازپرس جنایی دستور بازداشت متهم به قتل را صادر کرد تا به زودی صحنه جنایت را بازسازی کند

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.