2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
قتل شوهر با همدستی پسرخاله اش

قتل شوهر با همدستی پسرخاله اش

زن متهم می گوید از اعتیاد شوهرش و رفتارهای او به ستوه آمده بود.

دوات آنلاین-زنی که شوهرش را با همدستی پسرخاله او کشت چون به مواد مخدر اعتیاد داشت و او را اذیت می کرد در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

 

به گزارش دوات آنلاین یک سال قبل جسد مردی در یک کانال آب در پاکدشت پیدا شد. وضعیت جنازه نشان می داد این مرد ابتدا مرده و سپس به داخل آب انداخته شده است.

 

گزارش کشف این جسد را ابتدا شهروندان به ماموران دادند. با انتقال جسد به پزشکی قانونی و آغاز تحقیقات مشخص شد این مرد به قتل رسیده است. ماموران موفق شدند هویت مقتول به نام امیر را شناسایی کنند و موضوع کشف جسد او را به خانواده اش اطلاع دادند.

 

همسر امیر هویت جسد را تایید کرد و زمانی که ماموران از او پرسیدند چرا موضوع گم شدن امیر را گزارش نکرده است گفت: شوهرم به مواد اعتیاد داشت و خیلی پیش آمده بود که چند روزی خانه را ترک می کرد و بعد برمی گشت. من هم به خاطر همین موضوع اطلاع ندادم.

 

تحقیقات ماموران نشان داد این زن به نام منیژه از مدتها قبل با همسرش اختلافات داشت. وقتی منیژه بازداشت شد بعد از انجام بازجویی های تخصصی به قتل شوهرش با همدستی پسرخاله همسرش اعتراف کرد و گفت: شوهرم چندین سال بود که اعتیاد داشت من از او دو بچه داشتم به همین خاطر نمی توانستم جدا شوم تلاش کردم کاری کنم که ترک کند. چند بار او را در کمپ بستری کردم و از هر درمانی که بتوان برای بهبود او انجام داد، دریغ نکردم اما موفق نشدم ترکش دهم. وضعیت زندگی ما چندین سال بود که خیلی خراب بود. شوهرم مواد را کنار نمی گذاشت. با من و بچه ها بدرفتاری می کرد و خیلی ما را اذیت می کرد. از دستش خسته شده بودم بی پول بودم و فقر اذیتم می کرد. اینکه شوهرم کسی بود که حتی نمی توانستم با او حرف بزنم حالم را خیلی بد می کرد تا اینکه یک روز کتکم زد. عصبانی شدم و تصمیم به قتل او گرفتم.

 

منیژه در ادامه گفت: موضوع را به پسرخاله شوهرم به نام رامین گفتم. رامین مرد خوبی بود. او خیلی به من کمک می کرد . اگر کاری داشتم انجام می داد و چندین بار سعی کرد امیر را ترک دهد. به رامین گفتم دارو می خواهم تا امیر را بخوابانم او هم مقدار زیادی داروی خواب آور برای من خریداری کرد. داروها را به شوهرم دادم. فکر می کردم با حجم داروی زیادی که به او دادم حتما می میرد. دارو را در خوراکی ریختم و به شوهرم دادم اما شوهرم نمرد چون مواد زیادی مصرف می کرد و بدنش خیلی مقاوم بود. شوهرم حالت بیهوشی پیدا کردم من با رامین تماس گرفتم و گفتم حال شوهرم بد است وقتی رامین آمد شوکه شد. به او گفتم چه کرده ام و قصدم هم کشتن امیر است. او هم جورابی را دور گردن امیر انداخت و او را خفه کرد. بعد با هم جسد را به سمت کانال آب بردیم. جسد را داخل ماشین رامین گذاشتم و بعد که به کانال آب رسیدیم آن را به داخل کانال پرت کردیم.

 

بعد از گفته های منیژه ماموران رامین را هم بازداشت کردند و او هم اظهارات منیژه را تکرار کرد و گفت: من از قتل خبر نداشتم با اینکه می دانستم امیر همسر و فرزندانش را اذیت می کند اما هرگز به قتل فکر نکردم تا اینکه روز حادثه به من گفت داروهایی را که برایش خریداری کردم به امیر داده تا او را بکشد. وقتی بالای سر امیر حاضر شدم دیدم در حال جان دادن است و من هم برای اینکه مشخص نشود داروها را من خریداری کرده ام با جوراب او را خفه کردم.

 

پرونده با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست  برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و متهمان روز یکشنبه در شعبه 4 محاکمه شدند. بعد از اینکه کیفرخواست علیه آنها خوانده شد و اولیای دم هم درخواست قصاص کردند متهمان در جایگاه قرار گرفتند و دفاعایت خود را مطرح کردند.

 

با پایان جلسه دادگاه قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.