2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
تغییر به سبک کالدرون؛ کاپیتان های پرسپولیس نیمکت نشین می شوند

تغییر به سبک کالدرون؛ کاپیتان های پرسپولیس نیمکت نشین می شوند

گابریل کالدرون هم نشان داده مربی ایده‌آل‌گرایی است و در نخستین مصاحبه‌های خود صراحتا اعلام کرد برای تکرار قهرمانی‌ها پرسپولیس باید تیم بهتری باشد. از این جهت او اصلاحات مد نظرش را آغاز کرده و با فرمول خود تیم را تقویت کرده

دوات آنلاین-همیشه تغییرات کادر فنی می‌تواند موجب تغییرات گسترده‌ای در ترکیب، سیستم و استراتژی تیم‌ها شود و ظاهرا پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیست. هر چند پرسپولیس با برانکو و کادرش سه بار متوالی قهرمان لیگ برتر شده، به فینال آسیا رسیده و در فصل اخیر دبل کرده است و قاعدتاً نباید به ترکیب برنده دست زد اما مربیان همواره دنبال پیاده کردن خواسته‌های خود در تیم‌هایشان هستند و با تفکرات خودشان تیم می‌سازند و بازی می‌کنند.

 

گابریل کالدرون هم نشان داده مربی ایده‌آل‌گرایی است و در نخستین مصاحبه‌های خود صراحتا اعلام کرد برای تکرار قهرمانی‌ها پرسپولیس باید تیم بهتری باشد. از این جهت او اصلاحات مد نظرش را آغاز کرده و با فرمول خود تیم را تقویت کرده تا پرسپولیس بهتر و قدرتمندتر باشد و همچنان روی نوار قهرمانی گام بردارد.

 

به همین منوال او قطعاً تغییراتی در ترکیب اصلی پرسپولیس نسبت به فصول گذشته ایجاد خواهد کرد و تا اینجا آنچه از او دیده‌ایم نشان می‌دهد چهار بازیکن مهم و باسابقه پرسپولیس از جمله سه کاپیتان این تیم لیگ نوزدهم را از روی نیمکت شروع خواهند کرد و شاید در ادامه فصل با نشان دادن توانایی‌های‌شان به ترکیب اصلی برسند.

 

سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محمد انصاری و امید عالیشاه همه بازیکنان مهم، باسابقه، تاثیرگذار و توانمندی هستند که با توجه به جذب نفرات جدید و سلیقه و تفکرات کالدرون، احتمال نیمکت نشینی‌شان وجود دارد و ممکن است در همان بازی اول در ترکیب اصلی نباشند که دیدن این جمع روی نیمکت اتفاقی عجیب و غریب خواهد بود.

 

از این جمع سیدجلال حسینی مدتی مصدوم بوده و رقیب تازه‌وارد، قدرتمند و ملی‌پوشی به نام محمدحسین کنعانی‌زادگان دارد که ظاهراً به ترکیب اصلی نزدیک‌تر است. محمد انصاری نزدیک به 8 ماه به خاطر مصدومیت بازی نکرده و بعد از کنار گذاشتن شایان مصلح، رقیب قدرتمندی به نام محمد نادری در دفاع چپ دارد. از سوی دیگر حسین ماهینی نیز بیش از 8 ماه بازی نکرد و در تمرینات پیش فصل مصدوم شد تا مهدی شیری همچنان گزینه اول دفاع راست باشد. در خط میانی هم ترافیک در کناره‌ها زیاد است و به نظر می‌رسد امید عالیشاه پشت سر بازیکنانی مثل امیری، ترابی و احمدزاده باشد و او نیز در ترکیب اصلی جایی ندارد.

 

از این جمع چهار نفره سیدجلال، ماهینی و عالیشاه به ترتیب کاپیتان‌های اول تا سوم پرسپولیس هستند و انصاری هم یکی از بازیکنان با تجربه تیم به حساب می‌آید که حضور این جمع روی نیمکت می‌تواند اتفاق جالب و غریبی باشد.

 

در واقع با دیدن این جمع نامدار روی نیمکت شاید یاد بازی‌هایی بیفتید که برانکو قصد داشت نیمی از نفرات اصلی و مهم خود را در بازی‌های نه چندان با اهمیت روی نیمکت بنشاند اما کالدرون می‌خواهد این اتفاق ویژه را در شروع فصل رقم بزند که باید دید این داستان تا کجا ادامه پیدا خواهد کرد.

 

منبع:ایران ورزشی

 

 

 

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.