2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
آتش زدن زن جلوی چشم فرزند

آتش زدن زن جلوی چشم فرزند

در مورد علت و انگیزه مرد عصبانی برای قتل همسرش تاکنون توضیحاتی ارائه نشده است.

دوات آنلاین-مرد خشمگین با آتش زدن همسرش در مقابل چشمان فرزندش او را به قتل رساند.

 

زن 34 ساله ای که حدود یک ماه پیش به دست همسرش دچار سوختگی و به بیمارستانی در مشهد منتقل شد، جان باخت و با تشکیل پرونده قتل، روند رسیدگی به اتهام مرد خشمگین40 ساله آغاز شد. این حادثه در روستای کیکانلو رخ داد و بر اساس اظهارات فرزند نوجوان این زوج، در پی بحث و جدل میان والدینش پدرش به اجبار مادرش را به سمت زیرزمین منزل می برد. مرد خشمگین پس از آن که همسرش را کشان کشان به زیرزمین می برد با ریختن نفت روی همسرش او را به آتش می کشد.

 

فرزند که تلاش می کند مانع آتش زدن مادرش به دست پدرش شود با ریختن آب روی مادرش سعی می کند او را نجات دهد اما وقتی می بیند که پدرش مانع می شود با رفتن به داخل کوچه همسایه ها را خبردار می کند و با آمدن همسایه ها آنان به کمک زن مرد خشمگین می روند و با خاموش کردن آتش، پلیس و اورژانس را مطلع می کنند.

 

مأموران پلیس، مرد عصبانی را بازداشت می کنند و  نیروهای امدادی زن مصدوم را به دلیل شدت سوختگی به بیمارستانی در مشهد منتقل می کنند اما زن مصدوم به دلیل شدت جراحات وارد شده جان می دهد. با جان باختن این زن برای مرد عصبانی به اتهام قتل همسرش پرونده جنایی تشکیل می شود.

 

«ایزانلو» دادستان عمومی و انقلاب مانه و سملقان این خبر را تأیید کرد. در مورد علت و انگیزه مرد عصبانی برای قتل همسرش تاکنون توضیحاتی ارائه نشده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.