2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
مادرم شوهرم را دزدیده است
دختری جوان ادعا کرد

مادرم شوهرم را دزدیده است

این دختر مدعی شد مادرش شوهر اول و یکی از فرزندانش را نیز به قتل رسانده است.

دوات آنلاین-دختر جوانی که برای طرح شکایتی مبنی بر ربوده شدن همسرش به دادسرای جنایی تهران مراجعه کرده بود در ادامه ادعا کرد  مادرش همسر اول و یکی از فرزندان خود را به قتل رسانده است.

 

به گزارش دوات آنلاین این دختر که از اتباع کشور افغانستان است برای شكایت به دادسرای امور جنایی تهران رفت و گفت: مادرم به زندگی من حسادت می كند و به شدت مشكل روحی و روانی دارد، همین موضوع باعث شده است که هر کس با او مخالفت کند با خشم او روبرو شود و او در صدد انتقام برآید. به همین خاطر من برای اینکه با او دچار اختلاف و بگو مگو نشوم بیشتر اوقات خانه خاله‌ام بودم. در مدتی که در خانه خاله‌ام زندگی می‌کردم از طریق او با پسری آشنا شدم، آن مرد که هموطنم بود پس از مدتی که از آشنایی مان گذشت به خواستگاری‌ام آمد، اما مادرم با این ازدواج مخالف بود ولی چون ما همدیگر را دوست داشتیم عقد کردیم. بعد از آن چون اكثر اوقات به خانه همسرم می‌رفتم اعتراض می‌كرد و سر این موضوع با هم اختلاف داشتیم و اصرار داشت که هر طور شده باید از هم جدا شویم.

 

این دختر جوان ادامه داد: مادرم وقتی دید حرفهایش برای من اهمیتی ندارد تصمیم به ربودن شوهرم گرفت.

 

به گفته این دختر روز حادثه مادرش با همدستی برادر او، ‌شوهر خواهرش و کمک دو مرد دیگر كه لباس سفید داشتند شوهرش را از مقابل خانه‌اش ربودند.

 

با طرح شکایت و دستور قضایی تحقیقات شروع شد. تصاویر به دست آمده از  دوربین‌های مدار بسته اطراف ساختمان محل سکونت همسر شاکی حکایت از صحت ادعای او داشت. در تصاویر دیده می‌شد که آدم‌ربایان سوار خودرویی هستند و تصمیم به عملی کردن نقشه خود دارند و وقتی مرد جوان مقاومت می‌كند آمپولی به او تزریق می‌کنند تا او بیهوش شود و بتوانند نقشه خود را عملی کنند. پس از آن در فیلم‌ها دیده می‌شود آنها مرد جوان را به زور سوار خودرو می‌كنند و او را با خود می برند.

 

 این دختر که مادر خود را عامل اصلی این آدم‌ربایی معرفی می‌کند در ادامه گفت:  وقتی از ماجرا مطلع شدم به مادرم زنگ زدم اما جواب نداد، به همین خاطر به خانه اش رفتم ولی آنجا نبود. پس از آن حدس زدیم که قصد دارند شوهرم را به بهانه بیماری روانی یا اعتیاد در یک آسایشگاه بستری کنند، بنابراین با كمك برادرشوهرم به آسایشگاه و بیمارستان‌های اطراف رفتیم اما اثری از شوهرم نیست برای همین از مادرم شکایت کرده‌ام.

 

اگر چه شكایت تازه عروس از مادرش به اتهام طراحی و اجرای نقشه ربودن شوهرش بود و از ماموران درخواست داشت هرچه زودتر جان شوهرش را نجات بدهند اما در ادامه اظهارات جدیدی را علیه مادر خود مطرح کرد و مدعی شد تصمیم دارد پرده از راز دو قتل بردارد که سالها پیش مادرش برای او فاش کرده اما از ترس جرات نکرده بود درموردش با کسی صحبت کند. او گفت مادرم قاتل است و دو نفر را به قتل رسانده است.

 

او در جدید‌ترین اظهارتش گفت: مادرم 3 بار ازدواج كرده است و  من فرزند او از شوهر دومش هستم. وقتی بزرگتر شدم و آلبوم‌های عکس را دیدم متوجه شدم مادرم قبل از پدرم با مرد دیگری ازدواج کرده بود و دیدم كه از او دختری داشته است. وقتی در مورد آنها از او پرسیدم مادرم مدعی بود شوهر اولش فوت کرده و دخترش هم به دلیل افسردگی ناشی از مرگ پدرش خودسوزی كرده است. اما سالها بعد مادرم اصل ماجرا را برایم تعریف كرد و گفت هم شوهر اولش را كشته و هم دخترش را آتش زده است. او با شوهراولش به شدت اختلاف داشته برای همین او را به بیابانی اطراف تهران برده و پس از قتل جسدش را همانجا دفن كرده است. پس از آن هم دخترش  که متوجه قتل پدرش به دست مادرم شده بود قصد داشته او را لو بدهد و همین باعث شده كه مادرم، دخترش را آتش بزند و  وانمود كند كه او خودسوزی كرده است.

 

این دختر گفت من قصد داشتم مادر را لو بدهم اما از او می‌ترسیدم و ماجرا تا حدی جدی بود که مادرم نقشه قتل من را هم كشید اما شوهر سومش مانع از این کارش شد و من را نجات داد.

 

در حال حاضر با طرح موضوع قتل علاوه بر اتهام آدم‌ربایی که مدارکی هم در مورد آن وجود دارد تحقیقات پلس برای بررسی ادعای دختر جوان در مورد ماجرای دو قتل نیز آغاز شده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.