2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
مرد جوان متهم به تجاوز به 3دوست
دیوان عالی کشور حکم تبرئه این مرد را نقض کرد

مرد جوان متهم به تجاوز به 3دوست

متهم یک روز گوشی‌ام را در یک سوپرمارکت گرفت تا به مادرش زنگ بزند. گفت کار واجب دارد اما بعد از آن مزاحمت‌هایش شروع شد.

دوات آنلاین-پرونده مردی که متهم است به سه زن تجاوز کرده‌ با نقض حکم دوباره به جریان افتاد و متهم یکبار دیگر پای میز محاکمه می‌رود.

 

به گزارش دوات آنلاین زنی سال 94 به ماموران پلیس خبر داد  از سوی جوانی مورد تجاوز قرار گرفته‌ است. این زن مدعی شد مرد جوان برای اینکه بتواند او را مورد تعرض قرار دهد و با مقاومت او روبه‌رو نشود فرزندش را تهدید به مرگ کرد.

 

این زن گفت: مرد جوان من و دوستم را به یک ویلا برد و بعد بچه کوچکم را از پنجره به بیرون آویزان کرد و گفت اگر با او رابطه نداشته‌ باشم بچه را به زمین پرت می کند و من را وادار به رابطه کرد.

 

زن شاکی درباره اینکه چرا با آن مرد به ویلا رفته‌ بود گفت: دوستم نزدم آمد و گفت مرد جوانی عکس‌ها و فیلم‌های او را از گوشی‌اش دزدیده و زندگی‌اش را به هم زده‌ است و من هم برای اینکه به دوستم کمک کنم قبول کردم آن جوان را ببینم و از او بخواهم عکس‌ها را پس بدهد. با فرزند کوچکم و دوستم رفته‌ بودم تا با آن مرد صحبت کنم. آن پسر قبول کرد عکس‌ها را بدهد و گفت عکسها در یک ویلا است. او ما را به سمت ویلا برد اما وقتی به آنجا رسیدیم من احساس خطر کردم. او با تهدید ما را به داخل خانه برد بچه‌ام را از پنجره آویزان کرد و گفت اگر با او رابطه نداشته‌ باشم بچه را می‌کشد. من از ترسم قبول کردم اما زندگی ام سیاه‌ شده‌ است. این مرد از تجاوز فیلم تهیه کرده و من را وادار به سکوت می‌کند.

 

وقتی دوست این زن مورد بازجویی قرار گرفت گفته‌های شاکی را تایید کرد و گفت : متهم یک روز گوشی‌ام را در یک سوپرمارکت گرفت تا به مادرش زنگ بزند. گفت کار واجب دارد اما بعد از آن مزاحمت‌هایش شروع شد. مدتی بعد که متوجه شد او را محل نمی گذارم دیگر با من کاری نداشت و من هم ازدواج کردم. چند ماهی از ازدواجم گذشته‌ بود که مرد جوان با شوهرم تماس گرفت. تماسهای او باعث شد شوهرم من را طلاق دهد. بعد از جدایی، متهم دوباره تماس گرفت و گفت اگر به دیدارش نروم عکس‌هایم را منتشر می‌کند. او می گفت گوشی تلفن همراهم را هک کرده و عکس‌ها را از گوشی برداشته‌ است. یکبار که به دیدنش رفتم تا عکس‌ها را بگیرم او من را مورد تجاوز قرار داد و تهدید کرد اگر دوباره نزد او نروم عکس‌ها را منتشر می‌کند. از دوستم کمک خواستم و دوستم هم قبول کرد کمکم کند اما مرد جوان او را هم مورد تجاوز قرار داد.

 

بعد از این دو شکایت زن جوان دیگری نیز شکایت جدیدی مطرح کرد و گفت با دو زن شاکی دوست است و متهم قبل از اینکه از دو زن دیگر اخاذی کند و آنها را مورد تجاوز قرار دهد او را مورد تجاوز قرار داده‌ است.

 

شاکی سوم گفت: این مرد با دوستم آشنا شده‌ بود اما من را مورد تجاوز قرار داد و من هم برای اینکه آبروریزی نشود چیزی نگفتم این مرد از من هم فیلم برداری کرد.

 

با توجه به شکایت این زن مرد جوان بازداشت شد. او ادعا کرد هرسه زن خودشان راضی به این رابطه بودند اما قبول کرد که از آنها فیلم تهیه کرده است. با توجه به شکایت سه زن جوان و گفته‌های متهم، دادگاه او را با تبرئه از اتهام تجاوز به عنف به 100 ضربه شلاق 10 ماه حبس و یک سال تبعید و 180 ساعت کار اجباری محکوم کرد.

 

رای صادره مورد اعتراض شکات قرار گرفت و آنها اعلام کردند که خواستار اعدام متهم هستند. دیوان عالی کشور اعتراض را وارد دانست و اعلام کرد با توجه به موقعیت اجتماعی یکی از شکات به نظر نمی‌رسد او به قصد رابطه با متهم ارتباط برقرار کرده‌ باشد ضمن اینکه متهم به تهیه عکس و فیلم اعتراف کرده که مورد توجه دادگاه قرار نگرفته‌ است.

 

بنابراین چند روز پیش حکم صادره نقض و پرونده برای بررسی مجدد به شعبه هم عرض فرستاده شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.