2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
برادران خواهر 6 ساله شان را به جرم بازی با پسربچه‌های محله زنده زنده سوزاندند

برادران خواهر 6 ساله شان را به جرم بازی با پسربچه‌های محله زنده زنده سوزاندند

متهمان بر این باور بودند که ناپاکی خواهرشان امکان دارد که آن ها را نیز زمین گیر کند

دوات آنلاین-برخی مواقع تعصبات خشک و کور باعث وقوع جنایت‌های هولناک می‌شود. نمونه‌ای از این جنایت‌ها در پاکستان رخ داده و 4 برادر خواهر 6 ساله شان را زنده زنده سوزاندند.

 

به گزارش رکنا شب گذشته پلیس پاکستان با تماس ساکنین یک روستا مبنی بر صدای فریاد و التماس یک دختربچه وارد ماجرا شدند اما دیر رسیدن آن ها به محل حادثه دختر 6 ساله را به کام مرگ کشاند.

 

بر اساس گزارش پلیس، 4 برادر متعصب که به شدت به خواهرشان علاقه داشتند زمانی که متوجه شدند خواهرشان با پسران محله که هم سن او بودند بازی کرده است در طی اقدامی هولناک به دلیل این که فکر می کردند خواهرشان بی عفت شده است در مقابل چشمان مادر و پدرشان او را پس از ضرب و شتم زنده زنده به آتش کشیدند.

 

متهمان بر این باور بودند که ناپاکی خواهرشان امکان دارد که آن ها را نیز زمین گیر کند و موجب فروپاشیدن خانواده شود به همین علت در این اقدام وحشتناک او را که مانند لکه ننگ می دانستند از زندگی حذف کردند.

 

در حال حاضر 4 متهم در زندان هستند تا جلسه دادگاهی شان به زودی برگزار شود.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.