2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
معمای جنازه‌های  تکه تکه شده عروس و داماد
در هند اتفاق افتاد

معمای جنازه‌های تکه تکه شده عروس و داماد

پلیس هند تحقیقات خود را روی این پرونده آغاز کرده اما هنوز اطلاعات جدیدی در پرونده قتل زوج جوان به دست نیاورده است.

دوات آنلاین-جنایتی فجیع در هند همه را شوکه کرده است. قربانیان این جنایت عروس و دامادی هستند که جسد تکه‌تکه شده‌شان در خانه شان پیدا شده است.

 

اجساد کشف شده متعلق به زوجی جوان بوده که با چاقو به قتل رسیده و مثله شده اند. به گفته بازرس پرونده، برادر مقتول که برای دیدن خواهرش به خانه آن ها آمده بود با جسد خونی و تکه تکه شده آن ها در کیسه زباله روی تخت خوابشان مواجه شد که از شدت وحشت با فریاد از همسایه ها کمک خواست که با تماس با پلیس ماموران در جریان ماجرا قرار گرفتند.

 

برادر زن جوان که به عنوان اولین شاهد پرونده در صحنه قتل حضور داشت به مامورپلیس گفت: خواهرم و همسرش به تازگی با یکدیگر ازدواج کرده بودند و به دلیل عشق زیادشان خانواده ها رضایت به این وصلت دادند. شغل دامادمان طوری بود که دشمن زن زیاد داشت و زنان زیادی بابت کار با او در ارتباط بودند.

 

به گفته برادر مقتول پلیس تحقیقات خود را روی این پرونده آغاز کرده اما هنوز اطلاعات جدیدی در پرونده قتل زوج جوان به دست نیاورده است.

 

به گفته افسرپرونده، تحقیقات در این باره همچنان ادامه دارد و پرونده در دست بررسی است

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.