2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
روزهای پرحاشیه پرسپولیس در روزگار بعد از برانکو

روزهای پرحاشیه پرسپولیس در روزگار بعد از برانکو

در حالی که صحبت از بازیکنان دیگری برای قرار گرفتن در لیست مازاد پرسپولیس بود در کمال تعجب سرمربی آرژانتینی روی نام سروش و شایان قلم قرمز کشید آن هم در جریان اردوی سرخ‌پوشان در ترکیه که سبب ایجاد حواشی زیادی برای پرسپولیس شد

دوات آنلاین-ماجرای کنار گذاشتن سروش رفیعی و شایان مصلح از لیست پرسپولیس توسط گابریل کالدرون، سرمربی آرژانتینی تبعاتی عجیب و باورنکردنی داشت.

 

در حالی که صحبت از بازیکنان دیگری برای قرار گرفتن در لیست مازاد پرسپولیس بود در کمال تعجب سرمربی آرژانتینی روی نام سروش و شایان قلم قرمز کشید آن هم در جریان اردوی سرخ‌پوشان در ترکیه که سبب ایجاد حواشی زیادی برای پرسپولیس شد؛ حاشیه‌هایی که پس از جدایی برانکو از این تیم از زیر خاکستر سر بر آوردند و اگر مثل دوران برانکو با آن‌ها مقابله نشود روزهای سختی در انتظار سرخ‌ها و کالدرون خواهد بود. البته آن زمان به خاطر بسته بودن اردوی پرسپولیس و تلاش مسئولان تیم برای عدم درز اخبار و حواشی تیم به بیرون و جلوگیری از رسانه‌ای شدن آن‌ها، اگر سروش رفیعی استوری اعتراضی‌اش را منتشر نمی‌کرد کسی از این ماجراها باخبر نمی‌شد. البته سروش این اعتراض را از استانبول کلید زد و در تهران هم با شدت بیشتری ادامه داد و حرف‌های کنایه‌آمیز و سخیفی به مدیریت باشگاه زد. شایان مصلح هم البته بیکار نبود و یا از رفتنش به تیم رقیب خبر داد و یا علیه مدیریت باشگاه صحبت کرد.

 

در حالی که مسئولان باشگاه سکوت اختیار کرده بودند شجاع خلیل‌زاده، مدافع میانی پرسپولیس و دوست صمیمی و نزدیک سروش رفیعی چند روز پیش در مصاحبه‌ای انتقادی به مدیریت و کادر فنی بابت کنار گذاشتن او و مصلح تاخت و مسئولان باشگاه نیز 3 روز پیش به این مصاحبه واکنش نشان دادند و مدافع‌شان را به کمیته انضباطی باشگاه احضار کردند.

 

حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می‌رسد که قرار است گزارش این مسئله به صورت رسمی به کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس برود تا آنجا در خصوص خلیل‌زاده تصمیم‌گیری شود. این در شرایطی است که ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از کمیته انضباطی این باشگاه خواسته تا با خلیل‌زاده برخورد کنند تا دیگر شاهد موضع‌گیری مستقیم بازیکنان علیه مدیریت و کادر فنی نباشند. تا اینجای ماجرا باشگاه روال طبیعی و قانونی را طی کرده اما موضوع اینجاست که ظاهرا پس از پایان مدیریت علی‌اکبر طاهری در باشگاه، کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس وجود خارجی ندارد و حال این سوال پیش می‌آید که شجاع باید به کجا مراجعه کند و درباره رفتار و مصاحبه‌اش توضیح دهد؟!

 

جدا از این‌که کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس پس از رفتن طاهری تقریبا منحل شده، موضوع احضار شجاع خود جای بحث و تامل دارد. اگر واقعا باشگاه این بازیکن را برای مصاحبه‌اش علیه مدیریت باشگاه به کمیته انضباطی احضار کرده چرا در مورد بازیکنان دیگر که اواخر فصل گذشته بارها و بارها به خاطر مشکلات مالی به ارکان باشگاه اعتراض و انتقاد کردند این اتفاق رخ نداد؟ اگر هم احضار شجاع به خاطر مصاحبه اخیرش است چرا با کریم باقری، مربی تیم پرسپولیس که مصاحبه و اظهار نظر بازیکنان و مربیان درباره باشگاه و تیم را موجه و قانونی دانسته و تاکید کرده در کشور آزاد چه ایرادی دارد نظراتمان را بیان کنیم، برخوردی صورت نگرفته که به نوعی دفاع از اظهارات سروش و دیگر منتقدان است؟

 

نکته دیگری که درباره احضار شجاع می‌توان به آن اشاره کرد موضوع درگیری او با گابریل کالدرون به خاطر قرار گرفتن سروش رفیعی در لیست مازاد در جریان اردوی ترکیه است. هرچند این خبر توسط او تکذیب شد اما برخی رسانه‌ها در پایان اردوی سرخ‌ها در استانبول از درگیری لفظی شدید شجاع با سرمربی آرژانتینی به خاطر کنار گذاشتن سروش و ترک تمرین توسط خلیل‌زاده و در ادامه درگیری لفظی محسن خلیلی، سرپرست تیم با کالدرون خبر دادند. آن زمان نه باشگاه واکنشی به این خبر نشان داد و نه برخوردی صورت گرفت اما حالا با احضار شجاع برخی بر این باورند که این تاوان آن برخورد غیرحرفه‌ای در اردوی ترکیه بوده است.

 

منبع: خراسان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.