2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
اغفال دختران توسط پسر شیطانی

اغفال دختران توسط پسر شیطانی

از روی بیكاری با دختران چت می‌كردم و متوجه شدم خیلی راحت اعتماد می‌كنند. من خوش‌تیپ هستم و دختران علاقه داشتند با من دوست باشند.

دوات آنلاین-پسری جوان که دختران را از طریق سایت‌های همسریابی و شبکه‌های اجتماعی شناسایی و در نقش خواستگار آنان را اغفال می‌کرد به‌تازگی دستگیر شده است. این متهم در گفت‌وگو با جام جم درباره جرایم خودتوضیح داده که می‌خوانید:

 

*چند سال داری؟

28 سال.

 

*تحصیلات؟

دیپلم .

 

*شغلت؟

بیكار بودم.

 

*به چه اتهامی دستگیر شدی؟

فریب دختران و اخاذی از آنها .

 

*چطور این كار را انجام می‌دادی؟

از طریق شبكه‌های اجتماعی و سایت‌های همسریابی.

 

*چه شد تصمیم به اخاذی گرفتی؟

از روی بیكاری با دختران چت می‌كردم و متوجه شدم خیلی راحت اعتماد می‌كنند. من خوش‌تیپ هستم و دختران علاقه داشتند با من دوست باشند. یك‌بار موقع خرید متوجه شدم كارتم را نیاوردم و از یكی از دخترانی كه با او دوست شده بودم پول گرفتم. پول مفت خیلی به من مزه داد و فهمیدم از این طریق می‌توانم به خواسته‌هایم بدون كار و خستگی برسم.

 

*نمی‌ترسیدی شكایت كنند؟

من به این راحتی دم به تله نمی‌دادم. قبل از اجرای نقشه ام از آنها عكس‌های خصوصی می‌گرفتم و با این عكس‌هاجلوی شكایت را می‌گرفتم. دختران را تهدید می‌كردم اگر شكایت كنند، عكس هایشان را برای اعضای خانواده‌شان می‌فرستم. آنها هم از ترسشان شكایت نمی‌كردند.

 

*اما شكایت كردند.

آخرین طعمه‌ام كار را خراب كرد و شكایت كرد وگرنه بقیه شكایت نكرده بودند.

 

*چند نفر شاكی داری؟

سه دختر شكایت كرده‌اند.

 

*از چند نفر اخاذی كردی؟

نمی‌دانم.

 

*چقدر پول به دست آوردی؟

حدود سه چهار میلیون.

 

*با پول‌ها چه می‌كردی؟

خوشگذرانی. گاهی با پول یك دختر، دختر بعدی را به بیرون و گردش می‌بردم و فریبش می‌دادم.

 

*توضیح ندادی چطور به تو اعتماد می‌كردند.

یكی از روش‌هایم، فریب زنان در سایت‌های همسریابی بود. ابتدا با اكانتی وارد پروفایلشان می‌شدم و علایق آنها را شناسایی می‌كردم. بعد خودم را با مشخصات مورد علاقه آنها جا زده و به این شیوه آنها را جذب خودم می‌كردم. بعد شروع به صحبت كرده و خودم را مهندس معرفی می‌كردم و می‌گفتم مدیرعامل شركت خصوصی هستم. عكس‌هایی از خودم برایشان می‌فرستادم و آرام آرام اعتمادسازی می‌كردم. بعد نوبت به آنها بود كه اعتمادسازی كنند و عكس‌های خصوصی‌شان را می‌فرستادند. حالا موقع كلاهبرداری بود. به بهانه‌های مختلف از آنها پول می‌گرفتم و ارتباطم را با آنها كم می‌كردم. وقتی طلبشان را می‌خواستند تهدیدشان می‌كردم اگر شكایت كنند، عكس و فیلم هایشان را پخش می‌كنم. آنها هم بی‌خیال پول می‌شدند.

 

*فقط در سایت‌های همسریابی این كار را می‌كردی؟

نه. در گروه‌های تلگرامی و چند شبكه اجتماعی دیگر هم این كار را می‌كردم. اما كار در سایت‌های همسریابی راحت‌تر بود .

 

*فكر می‌كردی دستگیر شوی؟

نه. آن‌قدر به كارم مطمئن بودم كه عكس‌های واقعی از خودم به دختران می‌دادم و سیمكارتم را هم عوض نكردم.

 

*وضع مالی‌تان چطور است؟

متوسط رو به بالا. برای نیاز مالی این كار را نمی‌كردم. این كار برایم تفریح بود.

 

*حرف آخر...

آبروی خانواده‌ام را بردم و نمی‌دانم چطور در صورت پدر و مادرم نگاه كنم. آنها خیلی برای من زحمت كشیده‌اند و حالا این‌طور  جوابشان را دادم.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.