2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
سحر قریشی: مهناز افشار از من می‌ترسد

سحر قریشی: مهناز افشار از من می‌ترسد

قریشی خطاب به افشار: چرا سن ات بالا رفته و دیگر شبیه هیچکس نیستی این همه به در و دیورار چنگ می‌زنی؟

دوات آنلاین-سحر قریشی در یک مصاحبه حرف‌های جنجالی زده است حرف‌هایی که شاید خیلی‌ها مخصوصا مهناز افشار را برنجاند. او گفته به جایگاه و محبوبیتش حسادت می‌کنند.

 

سحر قریشی که با تی وی پلاس گفت‌وگو کرده گفته : دیدن مهناز افشار از نزدیک برایم آرزو بود، اما الان از حضور من در سینما می ترسد.

 

او همچنین گفته: «ایشان (مهناز افشار) آمدند با تخریب من، یک‌سری اتفاقات نسبت به خودشان را به دست فراموشی بسپارند.»

 

سحر قریشی ادامه داده: «واقعا دلم می‌سوزد که برای پنهان کردن اشتباهات خودمان و خانواده‌های‌مان سوار موج صحبت‌های یک آدم می‌شویم، ایشان(مهناز افشار) آمدند روی موج لطف و محبت مردم به نفع خودش سوار شده است، با تخریب من یک‌سری اتفاقات نسبت به این خانم فراموش شد. من می‌گویم چه انقلاب درونی بالاتر از اینکه یک زن هویت خود را زیر ریش، گریم و ... پنهان کند و زیبایی بدنش را که در آینده تبدیل به یک مادر خواهد شد، مخفی کند، سپس در استادیوم حاضر شود و فیلم بگیرد و زیر پستش من را تگ کند، بگوید منقلب نشدیم.»

 

او ادامه داد: «من روزی در خانه‌ام می‌نشستم و فیلم ایشان و بازیگران آن نسل را می‌دیدم و کیف می‌کردم و دوست داشتم از نزدیک ببینم‌شان اما الان از حضور من در سینما می‌ترسند. چرا سن ات بالا رفته و دیگر شبیه هیچکس نیستی این همه به در و دیورار چنگ می‌زنی؟»

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.