2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
نقشه‌شیطانی 2دختربرای مردان متاهل

نقشه‌شیطانی 2دختربرای مردان متاهل

دختران با مردان سن بالا و معمولا متاهل در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام طرح دوستی می‌ریختند و آنها را به خانه دعوت می‌کردند. سپس...

دوات آنلاین-دختر و پسری که با قصد ازدواج شروع به خلاف کرده بودند و با اغفال مردان متاهل از آنها اخاذی می‌کردند کارشان به زندان کشید و همدستانشان نیز همچنان فراری هستند.

 

به گزارش دوات آنلاین چندی پیش اهالی یکی از محلات تهران مرد دست و پا بسته ای را در خانه‌ای پیدا کردند و او که با داد و فریاد بسیار موفق شده بود توجه مردم را جلب کند، پس از رهایی گفت دو دختر و دو پسر این بلا را سر او آورده‌اند و هرچه داشته از جمله خودرو مگان او را سرقت کرده‌اند.

 

مرد جوان بعد از حضور در دادسرای سرقت خود را قربانی توطئه دو دختر  معرفی کرد و درباره سرقت خودرو مگانش به بازپرس احمدزاده رییس شعبه سوم دادسرا گفت: مدتی قبل در شبکه‌های اجتماعی با دختری آشنا شدم که پس از مدتی که با هم چت کردیم مرا به خانه‌اش دعوت کرد، هنوز چند دقیقه از حضورم در خانه نگذشته بود که دو پسر جوان وارد شدند و با تهدید و زور دست و پای من را بستند و موبایل و پول و کارت عابربانک و مهمتر از همه خودرو مگانم را دزدیدند.

 

بازپرس پرونده پس از شنیدن اظهارات مرد مالباخته دستور توقیف خودرو مگان و بازداشت سرنشینان آن را صادر کرد. بنابراین تحقیقات ماموران پلیس در مورد پرونده آغاز شد و کمی بعد ماموران یکی از واحد‌‌های گشت پلیس که تصادف یک خودرو مگان با یک سراتو به آنها گزارش شده بود پس از بررسی ‌شماره پلاک خودرو‌های اعلام شده پی بردند  خودرو مگانی که تصادف کرده همان خودرویی است که دستور توقیف آن از سوی بازپرس پرونده زورگیری صادر شده‌ است.

 

در ادامه ماموران در محل تصادف حاضر شدند و زمانی‌که قصد دستگیری سرنشینان خودروی مگان را داشتند دختر و پسر جوانی که سوار آن بودند با پای پیاده شروع به فرار کردند اما سرانجام در تعقیب و گزیر چند دقیقه‌ای بازداشت شدند.

 

دو متهم پس از تحقیقات اولیه و ثبت اظهاراتشان در اولین فرصت به دادسرا برده شدند و به جرایم خود اعتراف کردند. آنها گفتند: ما دو پسر و دو دختر بودیم که در یک باشگاه ورزشی و در دو سانس زنانه و مردانه تمرین می‌کردیم، پس از آشنایی با هم تصمیم به ازدواج گرفتیم ولی چون پول نداشتیم تصمیم به سرقت گرفتیم.

 

متهمان دستگیر شده در اعترافاتشان گفتند: پسرها از طریق سایت‌های دیوار و شیپور خانه‌های مبله را برای مدت کوتاهی اجاره می‌کردند و دختران با مردان سن بالا و معمولا متاهل در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام طرح دوستی می‌ریختند و آنها را به خانه دعوت می‌کردند. در آن هنگام پسران در قالب اقوام دختران یا مامور نیروی انتظامی که لباس پلیس به تن داشتند وارد می‌شدند و دست و پای مردان را می‌بستند و اموال آنها را سرقت می‌کردیم، اگر هم مقدار پول یا اموال ارزشمندی که همراه آنها بود را مجبورشان می‌کردیم به دوستان و آشنایان زنگ بزنند تا پول را برایشان کارت به کارت کنند و طعمه‌هایمان نیز از ترس آبرو شکایت نمی‌کردند.

 

این متهمان که حدود یکسال است به این شیوه اقدام به فعالیت مجرمانه می‌کنند در اعترافات خود نگفتند تا به حال چند نفر را با این شیوه طعمه قرار داده‌اند اما گفتند که دو بار در شهریار با این شیوه از مردان سرقت کرده‌اند و بعد تصمیم گرفته‌اند به تهران بیاییند که معمولا هم در منطقه شرق تهران خانه اجاره می‌کردند.

 

در حال حاضر دو متهم بازداشت شده‌اند و تحقیقات برای دستگیری دو متهم فراری پرونده ادامه داد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.