2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
کالدرون می‌گوید نظیر این بازیکن پرسپولیس را در تمام عمرش ندیده است

کالدرون می‌گوید نظیر این بازیکن پرسپولیس را در تمام عمرش ندیده است

او با همه فوتبالیست‌های ایرانی که دیدم فرق می‌کند.

دوات آنلاین-سرمربی آرژانتینی پرسپولیس درباره وحید امیری گفته: توی تمام عمرم بازیکنی با این شخصیت و ادب ندیده‌ام. او با همه فوتبالیست‌های ایرانی که دیدم فرق می‌کند.

 

خاطرتان باشد پس از پایان لیگ پانزدهم با جدایی محسن بنگر و رضا نورمحمدی، کاپیتان اول و دوم پرسپولیس از این تیم در فصل نقل و انتقالات، بحثی پیرامون کاپیتان پرسپولیس در فصل شانزدهم وجود داشت که با پیوستن سیدجلال حسینی به جمع سرخپوشان و بستن بازوبند کاپیتانی در اولین دیدار فصل این تیم، مشخص شد که این بازیکن کاپیتان اول پرسپولیس است. حسین ماهینی هم که در لیگ دوازدهم به پرسپولیس پیوسته بود و پس از آن برای گذراندن دوران خدمت سربازی به ملوان رفت و در فصل شانزدهم به جمع سرخپوشان بازگشت، جزو گزینه‌هایی بود که احتمال اینکه بعد از جلال حسینی کاپیتان باشد وجود داشت. با این وجود، دیدار تیم فوتبال پرسپولیس برابر قشقایی شیراز در مرحله یک سی و دوم جام‌حذفی به خاطر عدم حضور ملی‌پوشان پرسپولیس، اولین بازی سرخپوشان در غیاب جلال حسینی و به نوعی رونمایی از کاپیتان دوم پرسپولیس بود.

 

در این دیدار که حسین ماهینی و امید عالیشاه هر دو از ابتدا در ترکیب پرسپولیس حضور داشتند، بازوبند کاپیتانی پرسپولیس بر بازوی عالیشاه بسته شده بود و این موضوع نشان از این داشت که گزینه دوم کاپیتانی سرخپوشان، این بازیکن است، اما با رفتن شماره ۲ به خدمت سربازی و تیم تراکتورسازی همه چیز عوض شد. بازی در تبریز هم چندان به کام امید عالیشاه نبود و او پشیمان و نادم به پرسپولیس برگشت که بالطبع ادعایی هم نمی‌توانست نسبت به بازوبند کاپیتانی داشته باشد. بدین خاطر حسین ماهینی به عنوان کاپیتان دوم پرسپولیس جایگاه خود را محکم کرد تا اینکه مصدوم شد. مصدومیت سنگین رباط صلیبی که به نظر می‌رسد هنوز ادامه داشته باشد!

 

گابریل کالدرون در اردوی ترکیه حسابی وحید امیری را پسندیده و او را به عنوان کاپیتان دوم انتخاب کرده است. سرمربی آرژانتینی درباره وحید امیری گفته: «توی تمام عمرم بازیکنی با این شخصیت و ادب ندیده‌ام. او با همه فوتبالیست‌های ایرانی که دیدم فرق می‌کند. او کم حرف می‌زند، اما شخصیت کاپیتانی و رهبری دارد. شکل بازی وحید امیری به گونه‌ای است که همه را دنبال خود می‌کشد و یک رهبر بالقوه است. او می‌تواند کاپیتان دوم تیم من بعد از سیدجلال حسینی باشد.»

 

با این حساب اگر فصل جدید وحید امیری ملی‌پوش را با بازوبند کاپیتانی پرسپولیس دیدید تعجب نکنید!

 

منبع: خبر ورزشی

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.