2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
چندین دختر در تله پسر پلید

چندین دختر در تله پسر پلید

متهم: بعد از پرسه در گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی با دختران مجرد طرح دوستی می‌ریختم و هنگام ملاقات با تهدید چاقو طلاهایشان را سرقت می‌کردم.

دوات آنلاین-مردی که پس از آشنایی با دختران دم بخت در تلگرام آن‌ها را فریب می‌داد و با تهدید چاقو طلاهایشان را سرقت می‌کرد سرانجام به دام پلیس افتاد.

 

به گزارش جوان این پرونده از ساعت ۱۱:۳۰ روز سی‌ام خرداد‌ماه با شکایت دختری جوان علیه مرد فریبکار به جریان افتاد. وقتی مأموران کلانتری‌۱۰۳‌گاندی در پارک طالقانی حاضر شدند دختر جوان گفت خواستگارش که مردی ۳۰‌ساله به نام کامران است با تهدید چاقو النگوهایش را سرقت کرده و گریخته است. بعد از مطرح شدن شکایت پرونده به دستور بازپرس هشتم دادسرای ناحیه‌۳۴ تهران به پایگاه سوم پلیس‌آگاهی تهران فرستاده شد. دختر جوان در توضیح بیشتر ماجرا گفت: چند روز قبل در یکی از گروه‌های تلگرامی با مردی آشنا شدم که خودش را کامران معرفی کرد. او گفت که ۳۰‌ساله است و مهندس برق است. عکس‌های پروفایلش هم نشان می‌داد که مردی خوش‌تیپ است. بعد از چندبار چت کردن در تلگرام امروز در پارک طالقانی قرار ملاقات گذاشتیم. او با ظاهری کاملاً آراسته به پارک آمد و با هم حرف زدیم. گفت که مجرد است و به من علاقه‌مند شده‌است و پیشنهاد ازدواج داد. من به او اعتماد کردم و پیشنهادش را قبول کردم. کامران، اما چاقویی زیر گلویم گذاشت و با تهدید، شش النگویی که داشتم را سرقت کرد و فرار کرد.

 

در شاخه دیگری از تحقیقات کارآگاهان پلیس با اطلاعاتی که دختر جوان در اختیارشان گذاشت موفق شدند متهم را که ساکن شهری در شمال کشور بود، شناسایی کنند. در بررسی‌ها مشخص شد که چند شکایت مشابه علیه وی مطرح شده است. بررسی‌ها در این باره جریان داشت تا اینکه ۲۷‌تیرماه مأموران پلیس متوجه شدند که کامران با دختری در یکی از پارک‌های خیابان جشنواره قرار ملاقات گذاشته است که او را بازداشت کردند.

 

او در بازجویی‌ها به جرمش اعتراف کرد و گفت: بعد از پرسه در گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی با دختران مجرد طرح دوستی می‌ریختم و هنگام ملاقات با تهدید چاقو طلاهایشان را سرقت می‌کردم. طلا‌های سرقتی را هم به مالخری ۴۰‌ساله در مرکز تهران می‌فروختم و راهی محل زندگی‌ام در شمال کشور می‌شدم و با پول آن خوشگذرانی می‌کردم. با اطلاعاتی که متهم در اختیار پلیس گذاشت مرد مالخر هم ۲۹‌تیرماه در خیابان صفا شناسایی و بازداشت شد.

 

سرهنگ کارآگاه کامیار چهری، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت گفت: تاکنون چهار شاکی در پرونده شناسایی شده‌اند و تحقیقات برای شناسایی جرائم بیشتر متهم در جریان است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.