2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
رادوشویچ: شایعه کردند که کالدرون من را نمی‌خواهد اما دیدید که دروغ بود

رادوشویچ: شایعه کردند که کالدرون من را نمی‌خواهد اما دیدید که دروغ بود

تیم کاملا آماده است. در این مدت برای قهرمانی تمرین کر‌ده‌ایم و هدف‌مان این است که باز هم جام بگیریم. برای همین از بازی اول برای پیروزی به میدان می‌رویم و از هواداران هم می‌خواهیم که مثل همیشه، تا روز قهرمانی حمایت‌مان کنند.

دوات آنلاین-همه چیز تکرارِ فصل پیش است. بیرانوند باید بیرون بنشیند و تماشاگر بازی رقیب کرواتش باشد. آن موقع البته دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس را برانکو به خاطر غیبتش در تمرینات پیش‌فصل از ترکیب خارج کرد و حالا محرومیت اوست که به بوژیدار رادوشویچ شانس بازی داده. همان دروازه‌بانی که می‌گفتند مازاد است اما فکر کنید اگر او هم نبود، پرسپولیس فصل را با چه کسی می‌خواست آغاز کند؟ با درویش‌وند که کالدرون قبولش ندارد یا دروازه‌بان تازه‌واردی که برای تیم امید خریداری شده؟ حالا اما در نبود بیرانوند، رادو درون دروازه می‌ایستد که در 9 بازی فصل پیش، 4 گل خورد و 5 کلین‌شیت داشت و پرسپولیس هرگز با او نباخت.

  

*انگار بالاخره ماندنی شدی! 

 از اول هم قرار نبود بروم. البته می‌دانم چه کسانی و چرا شایعه کردند که کالدرون من را نمی‌خواهد اما دیدید که دروغ بود. ما با هم صحبت کردیم و کالدرون به خودم گفت که قبولم دارد. دیگر اهمیتی ندارد که بقیه چه می‌گویند.

 

*اما ظاهرا باشگاه همچنان دنبال راهی برای جدایی است و حتی شنیدیم می‌خواهند تو را به تیم دیگری بفرستند. 

 نه، این‌طور نیست. حداقل به من که چیزی نگفته‌اند اما تا وقتی خودم نخواهم، نمی‌توانند بگویند برو چون قرارداد دارم. وقتی دو سال دیگر قرارداد دارم و کالدرون هم به من اعتماد دارد، چطور می‌خواهند بیرونم کنند؟ نه، نمی‌توانند. من پرسپولیس را دوست دارم که می‌خواهم بمانم وگرنه خیلی زودتر از اینها می‌توانستم به خاطر پول بروم و حتی شکایت کنم.

 

 *الان اگر مجبور شوی بروی، شکایت نمی‌کنی؟    

 گفتم که قرار نیست بروم. مطمئن باشید تا آخر قراردادم در پرسپولیس می‌مانم و پولم را هم بالاخره می‌گیرم.

 

 *می‌دانی با بقیه تسویه‌حساب شده و تو تنها بازیکنی هستی که هنوز از فصل پیش طلبکاری؟

 متأسفانه همینطور است. من هنوز بخش زیادی از پول قرارداد سال گذشته‌ام را نگرفته‌ام اما باشگاه قول داده‌ که تا پیش از شروع فصل جدید، پولم را بدهد.

 

 *البته چند روز پیش خبر آمد که نیمی از مطالباتت را گرفته‌ای و مابقی را هم این هفته به تو پرداخت می‌کنند؛ درست است؟

 نه، من تا الان هیچ پولی نگرفته‌ام. حتی یک یورو! نمی‌دانم چرا چنین حرفی زده‌اند چون تا امروز هیچ پولی به من پرداخت نشده و همچنان منتظرم. من حتی حاضر بودم به خاطر مشکلات مالی باشگاه، قرارداد جدیدم ریالی باشد اما خودشان این‌طور نخواستند و حالا هم باید پولم را بدهند. من یک بازیکن خارجی هستم و نمی‌توانم بدون پول اینجا زندگی کنم. گذشته از این، خانواده‌ام هم به خاطر همین مشکلات مالی در کرواسی مانده‌اند. امیدوارم باشگاه هر چه زودتر با من هم تسویه‌حساب کند.

 

 *گذشته از مسائل مالی، اردویی که رفتید راضی‌کننده بود؟

 اردوی خیلی خوب و مفیدی بود. فشرده تمرین کردیم و فکر می‌کنم آمادگی تیم برای شروع لیگ کافی باشد. هر چند شنیدیم لیگ به تعویق افتاده که این هم به سود ماست چون می‌توانیم بیشتر تمرین کنیم.

 

*می‌گویی برنامه‌های اردو برای آمادگی پرسپولیس کافی بود اما شما حتی یک بازی تدارکاتی هم نداشتید! 

 این مشکل ما نبود چون کادر‌فنی دو بار برای بازی تدارکاتی برنامه‌ریزی کرد که یک بار به خاطر هوا بازی‌مان لغو شد و دفعه دوم هم حریف دیر آمد. درست است که بازی تدارکاتی خیلی جدی نداشتیم اما به هر حال خیلی خوب و فشرده تمرین کردیم و به نظرم اردوی به‌موقعی بود.

 

*پس باید برای نخستین بازی لیگ آماده شده باشی. حتما می‌دانی که بیرانوند محروم است و تو باید درون دروازه بایستی. 

 کاملا آماده‌ام. من همیشه آماده‌ام و هیچ‌وقت به این فکر نمی‌کنم که قرار است بازی کنم یا روی نیمکت بنشینم. همیشه به خودم می‌گویم این بار بازی می‌کنی و برای همین با نهایت جدیت و توانم تمرین می‌کنم. الان هم همینطور است. حتی اگر بیرانوند محروم نبود، باز بهترین تمرینم را انجام می‌دادم و سعی می‌کردم بهترین باشم.

 

 *پرسپولیس چطور؛ به اندازه تو آماده شده؟

 تیم کاملا آماده است. در این مدت برای قهرمانی تمرین کر‌ده‌ایم و هدف‌مان این است که باز هم جام بگیریم. برای همین از بازی اول برای پیروزی به میدان می‌رویم و از هواداران هم می‌خواهیم که مثل همیشه، تا روز قهرمانی حمایت‌مان کنند.

 

*پس قهرمانی را دور از دسترس پرسپولیس نمی‌بینی! 

 چرا باید به قهرمان نشدن فکر کنم؟ تیم‌مان که تغییری نکرده. بیشتر بازیکنان فصل پیش هنوز هم هستند و این یعنی باز هم می‌توانیم قهرمان شویم. فقط کادر‌فنی تغییر کرد که خب این تغییرات در فوتبال زیاد اتفاق می‌افتد. ما با برانکو بهترین نتایج را گرفتیم و حالا می‌خواهیم با کالدرون که به نظرم او هم مربی حرفه‌ای و بادانشی است، همان نتایج و قهرمانی‌ها را تکرار کنیم.

 

منبع: ایران ورزشی

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.