2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
بیوگرافی کامل و میزان ثروت پریانکا چوپرا ،ستاره جهان بالیوود

بیوگرافی کامل و میزان ثروت پریانکا چوپرا ،ستاره جهان بالیوود

پدر پریانکا آشوک چوپرا و مادرش مادو چوپرا نام دارند. پدر پریانکا در ارتش کار می‌کرد و آن‌ها پدر مجبور بودند مرتب محل سکونت خود را تغییر دهند و همین باعث شد پریانکا با آداب و رسوم قسمت‌های مختلف هند آشنایی کامل داشته باشد

دوات آنلاین-پریانکا چوپرا در روز  18 جولای 1982 به دنیا آمده است. در سال های اخیر او به جهانی فراتر از فیلم های سینمایی رفته است. در سال 2018 اسم پریانکا چوپرا در بین 100 زن قدرتمند جهان قرار گرفت و از طرف مجله ورایتی در بین 500 چهره تاثیرگذار جهان در تجارت و کسب و کار اسم او جای گرفت.

 

بر اساس اعلام سایت هالیوود ریپرتر، پریانکا با پشت سر گذاشتن دواین جانسون در صدر برترین چهره سرشناس جهان در شبکه های اجتماعی قرار گرفت و این برای سومین بار در چهار هفته بود که پریانکا به این مهم دست پیدا کرده است و به صورت کلی برای دوازدهمین بار حضور پریانکا در شبکه های اجتماعی برای رسیدن به این موفقیت عامل مهمی محسوب می شود.

 

پریانکا در بین چهره سرشناس هندی بیشترین دنبال کننده را در اینستاگرام دارد با بیش از 40 میلیون دنبال کننده.

 

عکس پریانکا چوپرا بر روی جلد معتبرترین مجله های جهان قرار گرفته است و در ماه های اخیر عکس او حداقل بر روی جلد 5 مجله قرار گرفته است. پریانکا در ماه های اخیر در مراسم های مختلفی مثل جشن جشنواره اسکار، جشنواره گرمی، جشنواره موسیقی بیلبورد، جشنواره فیلم کن و جشنواره مت گالا حضور داشته است.

 

 پدر پریانکا آشوک چوپرا و مادرش مادو چوپرا نام دارند. پدر پریانکا در ارتش کار می‌کرد و آن‌ها پدر مجبور بودند مرتب محل سکونت خود را تغییر دهند و همین باعث شد  پریانکا با آداب و رسوم قسمت‌های مختلف هند آشنایی کامل داشته باشد. پریانکا فرزند اول خانواده بود و مادر و پدرش علاقه بسیار زیادی به او داشتند.

 

پریانکا چوپرا آرزوهای بزرگی داشته است و در دوران کودکی هدف او این بود که یک مهندس شود اما سرنوشت برای او داستان متفاوتی رقم زد. پریانکا چوپرا در سال 2000 در سن 18 سالگی به عنوان دختر شایسته جهان انتخاب شد و زندگی او را برای همیشه تغییر داد.

 

اولین فیلم بالیوودی او The Hero : Love Story of a Spy ( قهرمان : داستان عشق جاسوس) بود. او می خواست یک ستاره در صنعت فیلم هند باشد. موفقیت تجاری فیلم اعتراض و بازی عالی پریانکا در این فیلم باعث شد تا تحلیل گران فیلم درباره پریانکا بگویند که فیلم اعتراض فیلم پریانکا چوپرا است و او با حضور خود باعث می شود تا هر صحنه از فیلم برای تماشاچیان شبیه آهنربا باشد. با فیلم های موفقی مثل Bluffmaster و Krrish و Don و Salaam - e - Ishq اسم پریانکا وارد لیست برترین بازیگران زن سینمای هند شد.

 

با بازی در فیلم Fashion الگوهای رایج بازیگری در سینمای هند را شکست و برای بازی در این فیلم برنده جشنواره ملی فیلم هند شد. در سال 2008 فیلم Dostana با بازی پریانکا اکران شد و این فیلم در آن زمان به پرفروش ترین فیلم پریانکا تبدیل شد. با بازی در نقش های متنوع در فیلم هایی مثل Kaminey و 7 Khoon Maaf و 2 Don و Agneepath و Barfi قدرت بازیگری خود را ثابت کرد و نشان داد که هیچ بازیگر زنی مثل او شجاعت بازی در نقش های مختلف را ندارد. او با بازی در 12 شخصیت مختلف در فیلم What' s Your Raashee یک رکورد جدید خلق کرد و با بازی در فیلم ورزشی Mary Kom در سال 2014 دوباره برنده جایزه جشنواره ملی فیلم هند شد. در سال 2017 او جایزه یادبود مادر ترزا را به دلیل فعالیت در زمینه عدالت اجتماعی دریافت کرد. در سال 2012 پریانکا چوپرا به صورت جدی وارد کار خوانندگی شد و اولین آهنگ با صدای خودش را | منتشر کرد.

 

اسم این آهنگ In My City بود و در آمریکا به یک آهنگ موفق تبدیل شد و پنجشنبه شب ها در زمان برگزاری مسابقات لیگ NFL ( لیگ فوتبال آمریکایی) این آهنگ پخش می شد و این آهنگ در هند نیز به موفقیت تجاری بسیار خوبی دست پیدا کرد. در سال 2013 پریانکا به همراه پیتبال اهنگ Exotic را منتشر کرد.

 

در سال 2015 پریانکا چوپرا به عنوان اولین بازیگر زن از جنوب آسیا در یک سریال آمریکایی به ایفای نقش پرداخت که بر اساس اعلام مجله فوربس برای اولین بار در تاریخ بود که یک بازیگر از جنوب آسیا در یک سریال تلویزیونی آمریکایی بازی می کند. پریانکا در سریال Quantico نقش الکس پریش را بازی می کرد و از نقش های اصلی این سریال محسوب می شد و با این سریال پریانکا وارد صنعت فیلم و سریال آمریکا شد. برای بازی در این سریال پریانکا به عنوان اولین بازیگر زن از جنوب آسیا در جشنواره People ' s Choice برنده شد.

 

پریانکا دوبار در این جشنواره برنده شده است یک بار در سال 2016 برنده بازیگر محبوب زن در یک سریال جدید تلویزیونی شد و در سال 2017 هم جایزه محبوب ترین بازیگر زن سریال درام تلویزیونی را دریافت کرد.

 

در سال 2015 پریانکا چوپرا به همراه مادرش شرکت تهیه فیلم Purple Pebble Pictures را افتتاح کرد که هدفش حمایت از سینمای محلی هند و افراد علاقه مند به سینما در حوزه های مختلف این صنعت است.

 

از سال 2010 پریانکا چوپرا به عنوان سفیر حسن نیت سازمان یونیسف در این سازمان فعالیت می کند که تمرکز اصلی پریانکا در این جایگاه قدرت بخشی به دختران جوان است و پریانکا به عنوان سفیر حسن نیت تا الان به کشورهای مختلفی مثل اتیوپی و بنگلادش سفر کرده است.

 

در سال 2016 پریانکا به دلیل خدمت و کمک به هنر جایزه پادماشری ( چهارمین افتخار غیر نظامی هند) را دریافت کرد. پریانکا اولین بازیگر زن سینمای هند است که در مراسم ازدواج سلطنتی انگلستان ( ازدواج شاهزاده هری و مگان ماركل) حضور داشته است. او اولین بازیگر بالیوودی است که در موزه سالواتوره فراگامو در ایتالیا جای پای او قرار گرفته است.

 

پریانکا در برترین و پر بیننده ترین برنامه های تلویزیونی آمریکا شرکت کرده است. پریانکا در هند بنیادی برای سلامتی و آموزش دارد که در زمینه داروهای پزشکی و آموزش فعالیت دارد. اخیرا مجسمه مومی او در موزه مادام توسو شعبه لندن و سنگاپور و نیویورک و استرالیا قرار گفت.

 

 

در سال 2017 اولین فیلم هالیوودی پریانکا به اسم Baywatch اکران شد و او در فیلم های Isn' t It Romantic و A Kid Like Jake نیز به ایفای نقش پرداخته است. در سال 2017 مجلة فوربس اعلام کرد که پریانکا با 10 میلیون دلار در بین 10 بازیگر گران قیمت جهان در سریال های تلویزیونی قرار دارد.

 

در سال 2018 پریانکا چوپرا بر روی اپلیکیشن Bumble سرمایه گذاری کرد. در دسامبر سال 2018 پریانکا چوپرا در یک مراسم باشکوه با نیک جوناس خواننده آمریکایی ازدواج کرد.

 

فعالیت پریانکا چوپرا در فیلم های بالیوودی کم شده است و آخرین فیلم بالیوودی اکران شده از او فیلم Jai Gangaajal است که در سال 2016 اکران شده بود و در سال 2019 فیلم بالیوودی The sky is Pink از پریانکا اکران خواهد شد.

 

پریانکا چوپرا در یک فیلم کمدی درباره ازدواج هندی - آمریکایی بازی می کند و اجرای برنامه If I could Tell You Just One Thin را هم بر عهده دارد. در سال 2019 كتاب زندگی نامه پریانکا به اسم Unfinished منتشر خواهد شد.

 

ارزش دارایی های پریانکا چوپرا

بر اساس گزارش منتشر شده ارزش دارایی های پریانکا چوپرا به صورت تخمینی 28 میلیون دلار (تقریبا 200 کرور) است شامل در آمد های او از بازی در فیلم های بالیوودی و هالیوودی ، تبلیغات، سرمایه گذاری و سایر درآمدهای او.

 

املاک پریانکا چوپرا

پریانکا بر روی ملک در شهرهای پونه و بمبئی سرمایه گذاری کرده است. او 9 خانه در بمبئی و 3 خانه در گوآ دارد. او در بمبئی یک خانه ییلاقی به ارزش 100 کرور خریداری کرده است. در سال 2014 پریانکا یک خانه رو به دریا در منطقه ورسووا در بمبئی خریداری کرد که 15 اتاق دارد و بر اساس گزارش ها ارزش این خانه 16 میلیون دلار است. پریانکا یک دفتر کاری نیز در بمبئی دارد.

 

پریانکا یک خانه در منطقه منهتن نیویورک دارد که 4 اتاق دارد و بعد از ازدواج با نیک جوناس به یک خانه ییلاقی در بورلی هیلز نقل مکان کرد که ارزش این خانه 6.50میلیون دلار ( 48 کرور) است.

 

اتومبیل های پریانکا چوپرا

پریانکا مالک اتومبیل های لوکس است. اتومبیل هایی مثل رولز رویس به ارزش 5.25 کرور، مرسدس بنز کلاس ای به ارزش 1 . 1 كرور،  بی ام و سری 7 به ارزش 1.1 کرور، پوروشه کاین به ارزش 1 کرور.

 

سرمایه گذاری پریانکا چوپرا

پریانکا چوپرا علاوه بر بازیگری و خوانندگی مالک شرکت تهیه فیلم Purple Pebble Pictures است. پریانکا بر روی چند اپلیکیشن سرمایه گذاری کرده است مثل اپلیکیشن Bumble. پریانکا 47 کرور بر روی پروژه های مختلف سرمایه گذاری کرده است.

 

درآمدهای پریانکا چوپرا

پریانکا از گران قیمت ترین بازیگران زن بالیوود است. بر اساس گزارش ها او برای بازی در هر فیلم 12 کرور دستمزد می گیرد و برای بازی در هر قسمت از سریال آمریکایی Quantico مبلغ 3 کرور دستمزد گرفته است و برای چند دقیقه اجرا بر روی صحنه یک مراسم بین 4 تا 5 کرور دستمزد می گیرد.

 

تبلیغات

پریانکا چهره محبوبی برای تبلیغ برندهای تجاری است و برای هر تبلیغ 5 کرور دستمزد می گیرد.

 

دیگر وسایل گران قیمت پریانکا چوپرا

پریانکا جواهر برند Lorraine Schwartz را دارد به ارزش 21.75 کرور، لباس برند Peter Dundas به ارزش 12 . 8 لک، کیف برند Bottega Veneta به ارزش 4. 60 لک ، کیف برند Alligator Stalvey به ارزش  7.80 لک و موتور هارلی دیویدسون به ارزش 4 لک.

 

منبع: وبلاگ جهان بالیوود

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.