2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
3 تبهکار موقع فراری دادن همدست‌شان از دست پلیس او را به اشتباه کشتند

3 تبهکار موقع فراری دادن همدست‌شان از دست پلیس او را به اشتباه کشتند

هر ۲ خودروی سارقان و پلیس در تعقیب و گریز واژگون شد و یکی از مأموران از ناحیه پا هدف گلوله قرار گرفت.

دوات آنلاین-نقشه‌های مجرمانه آخر و عاقبت خوبی ندارد. این را تجربه نشان داده است اما این بار اتفاقی افتاده که واقعا منحصر به فرد است و هیچ‌کدام از تبهکارانی که نقشه فراری دادن یک زندانی را کشیدند فکر نمی‌کردند به جای آزاد کردن دوست‌شان به اشتباه او را بکشند.

 

3جوان شرور با نیت فراری دادن دوست‌شان که توسط مأموران دستگیر شده بود به سوی خودروی پلیس تیراندازی کردند اما گلوله‌شان به دوست‌شان اصابت کرد و جان او را گرفت.

 

این حادثه ظهر دیروز در کیلومتر 5 جاده شوش به اهواز رخ داد. مأموران انتظامی اندیمشک در حال انتقال متهمی ۳۵ ساله به اهواز بودند که در بین راه 3جوان مسلح به‌خودروی آنان حمله کردند. مردان مسلح که از دوستان جوان زندانی بودند شروع به تیراندازی به سوی خودروی پلیس کردند تا دوست‌شان را فراری بدهند اما گلوله‌های‌شان به دوست‌شان برخورد کرد و جان او را گرفت.

 

مصطفی نظری، دادستان شوش در این‌باره به ایرنا، گفت: هر ۲ خودروی سارقان و پلیس در تعقیب و گریز واژگون شد و یکی از مأموران از ناحیه پا هدف گلوله قرار گرفت به‌دنبال این حادثه متهمان فرار کردند و تلاش‌ها برای دستگیری آنها ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.