2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بانوان سلبریتی به طلاق‌شان چگونه واکنش نشان دادند

بانوان سلبریتی به طلاق‌شان چگونه واکنش نشان دادند

این بازیگران نشان دادند که درست است جدایی سخت و تلخ است ولی بهتر است زندگی را از آنچه که هست برای خود و دیگران تلخ‌تر نکنیم.

دوات آنلاین-خبر ازدواج و طلاق بازیگران همیشه مورد توجه مخاطبان و هوادارن آنها است. در این میان واکنش بانوان سلبریتی به طلاق‌شان گاهی بازتاب زیادی پیدا می‌کند. آخرین خبر چند نمونه را ذکر کرده که در زیر می‌خوانید:

 

گلاب آدینه

همسر: مهدی هاشمی

فرزند: نورا هاشمی

مدت زندگی مشترک: گلاب آدینه و مهدی هاشمی سال 1359 ازدواج کردند. خبری که مبنی بر طلاق رسمی این زوج باشد، منتشر نشده است.

واکنش گلاب آدینه به همسرش بعد از جدایی: وی در جشن حافظ این‌گونه از مهدی هاشمی یاد کرد: تشکر می‌کنم از اساتیدم و مخصوصا مهدی هاشمی که اولین کسی بود که از او آموختم.

فرجام: مهدی هاشمی با اعلام رسمی ازدواج مجددش عملا نشان داد که زندگی مشترکش با گلاب آدینه خاتمه پیدا کرده است.

 

بهاره رهنما

همسر سابق: پیمان قاسمخانی

فرزند: پریا قاسمخانی

مدت زندگی مشترک: 14 سال

واکنش بهاره رهنما به همسرش بعد از جدایی: ما (من و پیمان) مثل دو دوست بودیم که مسیرمان تغییر کرد. یک اسم‌هایی مثل ایشون (پیمان قاسمخانی) از حد مسائل شخصی می‌گذرد و این قدر بزرگ و نازنین هستند که همه دوستشان داریم. وی همچنین گفت: من در شاهچراغ برای آرامش و خوشبختی ایشون نماز خواندنم.

فرجام: بهاره رهنما سال 96 با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد. خبری از ازدواج مجدد پیمان قاسمخانی منتشر نشده و به نظر می‌رسد وی هنوز تنها زندگی می‌کند.

 

آزاده صمدی

همسر سابق: هومن سیدی

مدت زندگی مشترک: 7 سال

واکنش آزاده صمدی به همسرش بعد از جدایی: این بازیگر درباره زندگی‌اش با هومن سیدی می‌گوید: تا آن جایی که با هم زندگی کردیم موفق بودیم من به موفقیت آقای سیدی کمک کردم آقای سیدی هم به موفقیت من کمک کرد و زمانش تمام شد.

فرجام: هومن سیدی بعد از جدایی ازدواج کرد و یک دختر دارد. آزاده صمدی هنوز مجرد است.

 

فرحناز منافی ظاهر

همسر سابق: حسین محب‌اهری

مدت زندگی مشترک: 23 سال

فرزندان: یاسی و اسد محب‌اهری

واکنش فرحناز منافی ظاهر به همسرش بعد از جدایی: این بازیگر به معنای واقعی عاشق همسرش بود و بعد از جدایی هم درباره حسین محب اهری می‌گفت او یک انسان خوب و والایی است.

فرجام: حسین محب اهری بعد از طلاقش ازدواج کرد و در سال 97 درگذشت. فرحناز منافی ظاهر بعد از جدایی‌اش ازدواج نکرد.

 

این بازیگران نشان دادند که درست است جدایی سخت و تلخ است ولی بهتر است زندگی را از آنچه که هست برای خود و دیگران تلخ‌تر نکنیم.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.