2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
بهترین و زیباترین ایده‌ها برای دکوراسیون تابستانی خانه

بهترین و زیباترین ایده‌ها برای دکوراسیون تابستانی خانه

برای تزیین روی تخت خواب، کوسن‌ها و سطح میزها، از پارچه‌های نخی و گلدار در رنگ‌های روشن استفاده کنید.

دوات آنلاین-گرمای شدید هوا نفس‌مان را گرفته و ظاهرا این روزها، کولرها خسته‌ترین وسایل این دنیا هستند و پشتکارشان برای خنک کردن خانه‌ها جدی نیست! با این حال، چند توصیه برای شما داریم تا دکوراسیون منزل‌تان را در این روزهای گرم سال، شادتر و جذاب‌تر کنید.

 

نور را مهمان خانه‌تان کنید: قبل از هر چیز در فصل تابستان باید اجازه دهیم که نور خورشید، اندکی در زندگی‌مان جریان یابد و خانه و اتاق‌هایمان را سبک و روشن کند. بنابراین برای در‌ها و پنجره‌های خود، علاوه بر پشت پرده از پارچه‌های توری استفاده کنید تا علاوه بر رفت‌و‌آمد هوای تازه به داخل منزل از ورود حشرات به داخل خانه جلوگیری کنید.

 

تاثیر گل‌ها را دست کم نگیرید:  فصل تابستان و بهره گرفتن از گل‌های طبیعی، ایده‌های بسیاری را برای داشتن دکوراسیونی شاد در خانه به همراه دارد. شما می‌توانید با شیشه‌های سس یا ... یک باغچه فانتزی زیبا در آشپزخانه برای خود فراهم کنید. برای این کار می‌توانید شیشه‌ها را با خاک و بذر گیاه مد نظر به خوبی پر کنید و هر روز با دیدن و مراقبت از آن‌ها، حال خودتان را خوب کنید. در ضمن برای اتاق پذیرایی توصیه می‌کنیم که میز ناهار خوری را با استفاده از گل‌های طبیعی و لیوان‌های شیشه‌ای، متفاوت‌تر از هر زمان دیگری طراحی کنید. اضافه کردن یک گلدان روی میز تلویزیون یا میز عسلی مبل هم در همین راستا، پیشنهادی جذاب به نظر می‌رسد.

 

خانه‌تان را رنگی کنید: برای تزیین روی تخت خواب، کوسن‌ها و سطح میزها، از پارچه‌های نخی و گلدار در رنگ‌های روشن استفاده کنید. در ضمن می‌توانید با انداختن قالیچه‌های روشن تغییراتی در اتاق‌ها و پذیرایی‌تان به وجود آورید. تعویض روکش کوسن‌ها و بهره گرفتن از کوسن‌های رنگارنگ هم می‌تواند ایده‌پردازی دیگری به منظور دعوت کردن رنگ‌ها به فضای داخلی منزل شما باشد.

 

فضا را سبک کنید: برای بخشیدن حس تابستانی به فضای خانه، پوشش داخل منزل را سبک‌تر و از قالیچه‌های کوچک به جای انواع بزرگ‌تر استفاده کنید تا فضای بیشتری از خانه بدون پوشش باشد.

 

منبع: خراسان/ راحله عجم اکرامی- طراح دکوراسیون داخلی

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.