2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
جنجال آفرینی سیاوش یزدانی، مدافع میلیاردی استقلال

جنجال آفرینی سیاوش یزدانی، مدافع میلیاردی استقلال

سیاوش یزدانی در روزهای اخیر انواع و اقسام مصاحبه‌ها را انجام داده و به نکته‌های ویژه‌ای هم اشاره کرده. نکته‌هایی که از همین حالا هواداران استقلال را عصبانی کرده است.

دوات آنلاین-سیاوش یزدانی اگر کنترل نشود، شاید حواشی بسیاری برای تیم بزرگ استقلال بسازد. اگر این اتفاق رخ بدهد اما می‌توانیم مدافعی آماده را در زمین ببینیم و البته بازیکنی بی‌حاشیه در خارج از مستطیل سبز.

 

عصبانیت هواداران از مدافع جدید استقلال

سیاوش یزدانی یکی از خریدهای استقلال در نقل و انتقالات تابستانی است. مدافعی که هر چقدر درون زمین موثر است اما خارج از آن با حواشی متعددی دست و پنجه نرم می‌کند. نمونه‌هایش را بارها دیده‌ایم. بخصوص در دو بازی سپاهان مقابل پرسپولیس در دور برگشت لیگ برتر و فینال جام حذفی. یزدانی در آن دو بازی، صحبت‌هایی جنجالی انجام داد که نشان می‌دهد چقدر برای ورود به حاشیه استعداد دارد.

 

استقلال برای جذب سیاوش یزدانی مبلغی در حدود یک میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه کرده. مبلغی سنگین که سپاهان هرگز آن را برای حفظ این میانی و بلندقامت پرداخت نمی‌کرد. استقلال اما یزدانی را به عنوان یکی از نخستین خریدها به تور انداخت و زمینه را برای حضورش در پیراهن آبی فراهم کرد. این مدافع البته دو سال قبل هم مورد توجه استقلال بود اما تصمیم گرفت برای ادامه فوتبال به اصفهان برود و پیراهن سپاهان را بپوشد.

 

سیاوش یزدانی در روزهای اخیر انواع و اقسام مصاحبه‌ها را انجام داده و به نکته‌های ویژه‌ای هم اشاره کرده. نکته‌هایی که از همین حالا هواداران استقلال را عصبانی کرده و آن‌ها را مقابل این مدافع قرار داده است. یزدانی در مصاحبه‌ای مدعی شد که هواداران استقلال او را به حاشیه نبرند، چون علاقه‌ای به ورود به حاشیه ندارد!

 

همین صحبت‌های یزدانی به موضوعی مهم در فضای مجازی تبدیل شده. هواداران استقلال که همیشه حامی بازیکنان این تیم بوده‌اند، معتقدند چه حاشیه‌ای برای یزدانی ساخته‌اند که او از همین ابتدا پای آن‌ها را وسط می‌کشد و از آن‌ها چنین خواهشی می‌کند. قریب به اتفاق مواقع دیده‌ایم که ادمین‌های مجازی و همچنین هواداران حاضر روی سکو، از بازیکنان استقلال حمایت می‌کنند اما حالا یزدانی در همین ابتدا حرفی زده که شاید برایش مشکلات عدیده‌ای را به‌وجود بیاورد.

 

 

برای استقلال، مهمترین موضوع کنترل بازیکنان جدید و بخصوص سیاوش یزدانی است. مدافعی که هنوز نمی‌داند چه حرفی بزند و کدام صحبت‌ها را انجام ندهد. سیاوش یزدانی اگر کنترل نشود، شاید حواشی بسیاری برای تیم بزرگ استقلال بسازد. اگر این اتفاق رخ بدهد اما می‌توانیم مدافعی آماده را در زمین ببینیم و البته بازیکنی بی‌حاشیه در خارج از مستطیل سبز. وگرنه کار استقلال در این فصل زار است.

 

منبع:ایران ورزشی

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.