2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
ماجرای عجیب ربودن تاجر 2 میلیارد تومانی

ماجرای عجیب ربودن تاجر 2 میلیارد تومانی

من را گروگان گرفنتد و در حالی که زخمی بودم یک شبانه روز در یک دامداری که اطراف تهران بود حبس کردند.

دوات آنلاین-مرد میانسالی که پس از یک تصادف ساختگی ربوده شده بود در اقدامی عجیب توسط آدم ربایان به اداره پلیس برده شد.

 

به گزارش دوات آنلاین هفته گذشته اعضای خانواده مردی که مالک یک دفتر تجاری است به پلیس آگاهی مراجعه کردند و گفتند او که یونس نام دارد از خانهشان در غرب تهران خارج شده است تا به محل کارش برود اما هرگز به آنجا نرفته و تلفنش را هم جواب نمی‌دهد. درپی اعلام ناپدید شدن مرد بازرگان ماموران پلیس آگاهی تحقیقات خود را آغاز کردند.

 

در حین تحقیقات مشخص شد ساعاتی بعد از مفقود شدن مرد تاجر فردی به خانواده او زنگ زده و تقاضای 2 میلیارد  تومان برای آزادی او کرده است. در حالی که یک شبانه روز از مفقود شدن یونس گذشته بود و تحقیقات پلیس برای یافتن او ادامه داشت افرادی این مرد را به یکی از کلانتری‌های شهر تهران برد و یکی از آنها با ارایه برگه‌ای به ماموران کلانتری گفت: این مرد به من بدهکار بوده و حکم جلب او را داشتیم و سه ماه بود  که دنبالش بودیم، وقتی او را در خیابان دیدم دستگیرش کردم و به کلانتری آوردیم تا بتوانم دو میلیارد تومان طلبم را از او بگیرم.

 

مردی که مدعی طلبکاری بود گفت: سه مردی که همراهم هستند با من دوست هستند و برای دستگیری بدهکار فراری با من همراه شده‌اند.

 

در ادامه  یونس مورد تحقیق قرار گرفت و در خصوص اظهارات افرادی که او را به کلانتری برده بودند گفت: آنها دروغ می گویند، من اصلا این مرد و همراهانش  را نمی شناسم و اصلا با این فرد معامله نکرده‌ام. او دروغ می‌گوید و با شکایت دروغین و گرفتن حکم جلب هدفش اخاذی است.

 

یونس در ادامه ماجرایی را که اتفاق افتاده بود برای ماموران شرح داد و گفت: من یک شرکت بازرگانی دارم و آن روز سوار خودروی سمندم از خانه‌ام بیرون آمدم تا به دفتر شرکت بروم که در مسیر با  یک خودروی پژو پارس  تصادف کردم. زمانی که به راننده که مرد میانسالی بود اعتراض کردم سرنشینان  آن خودرو که چهارنفر بودند از خودرو پیاده شدند و به سمتم آمدند. آنها با چاقو و قمه مرا کتک زدند و زخمی کردند. بعد هم دست و پایم  را با پارچه و طناب بستند و به زور سوار خودرو پژو کردند و یکی از ‌آنها هم سوار خودروی  سمند من شد.

 

بعد هم من را  گروگان گرفنتد و  در حالی که زخمی بودم  یک شبانه روز در یک دامداری که اطراف تهران بود حبس کردند و وقتی فهمیدند خانواده‌ام مفقود شدن من را اعلام کرده‌ و اطلاع داده‌اند ربایندگان طلب دو میلیارد پول کرده‌اند این نقشه را طراحی کردند.

 

به این ترتیب هر 5 نفر تحت نظر به اداره آگاهی ارجاع داده می‌شدند و برای کشف حقیقت تحقیقات پلیسی از چهارآدم‌ربا توسط پلیس آگاهی ادامه دارد .

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.