2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
بیوگرافی کامل دنیزجان آکتاش بازیگر نقش بوراک در سریال تلخ و شیرین

بیوگرافی کامل دنیزجان آکتاش بازیگر نقش بوراک در سریال تلخ و شیرین

دنیزجان آکتاش در دانشگاه پری ریس درس خوانده و مدرک مهندسی دریایی و بازرگانی دارد.

دوات آنلاین-دنیزجان آکتاش هنرپیشه جوان  ترکیه‌ای است که به نظر می رسد بتواند در صنعت سریال سازی این کشور جا باز کند. او در  سریال زندگی همیشه شیرین است یا سریال تلخ و شیرین نقش بوراک را بازی کرد و مشهور شد . این بازیگر متولد 28 مرداد(تموز) سال 93 است.

 

جالب است بدانید دنیزجان آکتاش در سال 2014 در مسابقه بهترین مدل سال مردان ترکیه به فینال راه یافت و همین هم موفقیت‌های زیاد را برای او ایجاد کرد.اما یک نکته در سریال تلخ و شیرین درباره دنیزجان وجود دارد که در زندگی واقعی او نیز وجود دارد او عاشق فوتبال است و به طور حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کند. الگوی او برای فوتبال رونالدو است و در سریال تلخ و شیرین هم به بوراک رونادلو معروف است.

 

دنیزجان آکتاش در دانشگاه پری ریس درس خوانده و مدرک مهندسی دریایی و بازرگانی دارد. او متولد ازمیر است اما مدتی در مریس زندگی کرده‌ و تمایلش به مهندسی دریایی به خاطر سالهایی است که در مریس زندگی کرده‌ است.

 

او یکی از جذابترین مدلهای ترکیه است که 183 سانتی‌متر قد و 75 کیلو وزن دارد. هم‌بازی‌های دنیزجان اکتاش او را فردی ملایم و بسیار مهربان می‌دانند و می‌گویند بازی کردن کنار او بسیار لذت‌بخش است.

دنیزجان اولین بازی خود را در سریال پسرشیرین تجربه کرد.

 

او یک خواهر کوچکتر از خود به نام بیران دارد که به واسطه شهرت برادرش مشهور شده‌ است. گفته می‌شود تنها زنی که دنیزجان به او بسیار توجه می‌کند خواهرش است. او هرچند مهربان و بسیار خوش‌رفتار است اما به ابراز علاقه‌هایی که افراد مشهور به او می‌کنند بی‌توجه است.

 

دنیزجان شناگر بسیار ماهری هم هست. او مدتی به عنوان غریق نجات افتخاری در شهرداری مرسین مشغول بود. تفریح مورد علاقه دنیزجان شنا و آب‌بازی با دوستانش است.

 

صفحه اینستاگرام دنیزجان بیشتر عکس‌های خودش است. او سگی قهوه‌ای دارد که چند عکس هم با سگش منتشر کرده و از لزوم خوشرفتاری با حیوانات گفته‌است.

 

او قراردادهای چند میلیون لیری با برندهای لباس و کتانی دارد که همین قراردادها او را به یک ثروت بزرگ رسانده‌ است.

دنیزجان نقش‌های منفی بازی نمی‌کند و یکی از مهمترین شرایطش برای قبول نقش مثبت بودن آن است.

 

صورت استخوانی، چشم‌های آلا (سبز-عسلی)و موهای سیاه و قد بلند و بدن ورزیده او را به یکی از استارهای جدید سینمای تجاری ترکیه تبدیل کرده‌است. او مجرد است و تنها زندگی می‌کند اما کلید خانه‌اش در دست همه اعضای خانواده‌اش است وآنها مدام به خانه دنیزجان رفت و آمد دارند.او با طرفدارانش بسیار مهربان است و برای آنها ساعت‌ها وقت می‌گذارد و همین امر هم به محبوبیتش افزوده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.