2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
شاهرخ خان ،ستاره بالیوود چقدر ثروت دارد

شاهرخ خان ،ستاره بالیوود چقدر ثروت دارد

بر اساس گزارش های منتشر شده ارزش دارایی های شاهرخ خان 600 میلیون دلار است.

دوات آنلاین-شاهرخ خان در 25 ژوئن 1992 با فیلم دیوانا وارد بالیوود شد. او در این فیلم با ریشی کاپور و دیویا بارتی همبازی بود. این اولین فیلم شاهرخ خان بود و این فیلم به یک فیلم موفق تبدیل شد و شاهرخ خان از جشنواره فیلم فیر جایزه بهترین بازیگر تازه وارد سال را دریافت کرد. در 25 ژوئن 1992 یکی از بزرگ ترین و پر افتخارترین فوق ستاره های تاریخ سینمای هند ظهور کرد.

 

در روز سه شنبه 25 ژوئن 2019 ، 27 سال حضور شاهرخ خان در سینمای هند كامل شد. در این 27 سال شاهرخ خان به موفقیت های زیادی دست یافته است. او هشت بار از جشنواره فیلم فیر جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد از دریافت کرده است که در کنار دیلیپ کومار رکورددار محسوب می شود و 30 بار در جشنواره فیلم فیر کاندید شده  و 14 جایزه نیز از این جشنواره دریافت کرده است.

 

در این 27 سال شاهرخ خان جوایز بسیاری دریافت کرده است. جدا از جوایزی که شاهرخ خان از جشنواره های سینمایی برای بازی در فیلم های مختلف بدست آورده است او جایزه پادما شری را برای تاثیرگذاری در سینمای هند در سال 2005 دریافت کرده است و جایزه هنر و ادبیات را از دولت فرانسه در سال 2007 دریافت کرد و جایزه لژیون دونور (بالاترین جایزه غیر نظامی) را در سال 2014 از دولت فرانسه دریافت کرد.

 

شاهرخ خان سه دکتری افتخاری را نیز کسب کرده است. شاهرخ خان در 27 سالی که در صنعت فیلم هند حضور داشته فیلم های پرفروش و موفق زیادی داشته است و از موفق ترین بازیگران تاریخ سینمای هند در باکس آفیس محسوب می شود.

 

شاهرخ خان نقش های به یادماندنی زیادی در کارنامه بازیگری خود دارد.

 

شاهرخ خان در سراسر جهان هواداران زیادی دارد و از محبوب ترین بازیگران جهان محسوب می شود. فیلم های اخیر شاهرخ خان در باکس آفیس موفقیتی نداشتند و آخرین فیلم اکران شده از او Zero به یک فیلم شکست خورده تبدیل شد و شاهرخ خان گفته فعلا قرارداد بازی در فیلمی را امضا نکرده است. او اخیرا فیلمبرداری فصل دوم برنامه تلویزیونی TED Talks را انجام داده است.

 

شاهرخ خان از ثروتمندترین بازیگران جهان محسوب می شود. شاهرخ خان از خارج از صنعت فیلم وارد بالیوود شد و خانواده ای ثروتمند نداشت اما بر اساس گزارش های منتشر شده ارزش دارایی های شاهرخ خان 600 میلیون دلار است و در اینجا نگاهی می کنیم به دارایی های شاهرخ خان.

 

ماشین‌ها

شاخر خان ماشین زیاد دارد. از جمله ماشین‌های او اینها هستند: آئودی آ8- بی ام و سری 7 و 6- بی ام و آی 8- پاجیرو اس اف ایکس- پرادو- رولز رویس- بنتلی کانتینانتال.

 

خانه

 خانه شاهرخ خان در بمبئی شاید مشهورترین خانه در این شهر باشد. بسیاری از هواداران شاهرخ خان از سراسر جهان برای دیدن او به این خانه می آیند. ارزش خانه شاهرخ خان 200 کرور است. شاهرخ خان در منطقه پالم جمیرا در دبی نیز ملکی دارد که گفته شده ارزش آن بیش از 17 کرور است. شاهرخ خان در پارک لین در لندن نیز ملکی دارد که ارزش آن نزدیک به 167 کرور است. شاهرخ خان همچنین مزرعه ای در منطقه علی باغ هند دارد.

 

تبلیغات شاهرخ خان

شاهرخ خان از بازیگران محبوب برای تبلیغ برندهای تجاری محسوب می شود. شاهرخ خان برندهای زیادی را تبلیغ می کند مثل Signature و Pepsi و Airtel و Nerolac Paints و D' decor وHyundai Cars ،Navratna Cool Sprite،Tata Tea 9 Tag Heuer Watch Videocon و VI - JOHN و Emami گفته شده شاهرخ خان حداقل برای تبلیغ هر برند 10 کرور دستمزد می گیرد.

 

 

شاهرخ خان مالک شرکت تهیه فیلم رد چیلیز است. این شرکت دو بخش دارد : بخش تهیه فیلم و بخش ساخت جلوه های ویژه. تنها بخش تهیه فیلم این شرکت درآمدی 500 كروری دارد.

 

تیم کریکت Kolkata Knight Riders

تیم کریکت Kolkata Knight Riders در مسابقات لیگ کریکت هند حضور دارد و تا الان دو بار قهرمان این مسابقات شده است. شاهرخ خان مالک 55 درصد از سهام این تیم است که ارزش آن 575 کرور است.

 

منبع: وبلاگ جهان بالیوود

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.