2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
نشانه‌های خیانت شوهر

نشانه‌های خیانت شوهر

فرد ممکن است به دلیل شروع رابطه جدید احساس خوبی دارد و مانند یک نوجوان می‌تواند احساس قوی بودن کند و از پس مشکلات برآید.

دوات آنلاین-مردان خیانتکار دچار تغییراتی در رفتار می‌شوند که با کمی دقت می‌توان به آنها پی برد.

 

از جمله مهترین علائم و نشانه‌های خیانت در مردان می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

 

1- بی تفاوتی

بی تفاوتی البته تعاریف مختلفی را در بر می‌گیرد. اما در اصل بی تفاوتی را می‌توان به صورت نادیده گرفتن عواطف و نیازهای همسر و همچنین سردی با او در نظر گرفت. ممکن است بی تفاوتی در طول زندگی در مقاطعی رخ دهد. این حالت‌های بی تفاوتی می‌تواند به دلیل افسردگی، اضطراب و یا بیماری‌های مختلف جسمانی اتفاق افتد. پس مهم است قبل از اینکه شوهرتان را به خیانت محکوم کنید، از علت بی تفاوتی او اطمینان حاصل کنید.

 

2- سردی در روابط جنسی

روابط جنسی در زندگی زناشویی معمولا در ابتدای ازدواج بسیار زیاد است و به تدریج به یک حالت تعادل می‌رسد. این حالت تعادل بیانگر یک نظم و ثبات در زندگی است. اگر فردی بدون دلایل روانی و جسمی، شروع به نشان دادن سردی در روابط جنسی کند می‌توان آن را نشانه ای از خیانت در مردان در نظر گرفت.

 

3-  رفتارهای مخفیانه

مخفی کاری مدوام و بیش از اندازه می‌تواند نشانه داشتن روابط موازی باشد. این مخفی کاری می‌تواند به صورت تلفن‌های مرموز و پیام‌هایی باشد که مخاطبین آن معمولا شناخته شده نیستند تا دیر آمدن‌های شبانه، ماموریت‌های کاری و کل فعالیت‌هایی باشد که شوهرتان بدون مشورت شما انجام می‌شود.

 

4- بیماری‌های مقاربتی

ابتلای ناگهانی به بعضی از بیماری‌های مقاربتی مثل هرپس، زگیل تناسلی و بعضی از تبخال‌ها می‌تواند بیانگر این باشد که فرد دارای روابط فرازناشویی است. این بیماری‌ها معمولا در طول زندگی فرد وجود دارند و منتظر می‌مانند تا سیستم ایمنی فرد تضعیف شود و خود را نشان دهند. حال اگر فردی بیماری را از قبل نداشته باشد و ناگهان مبتلا شود می‌توان آن را نشانه ای از ارتباط جنسی با فرد دیگر در نظر گرفت.

 

5- محبت یا خشم غیر متعارف

ارتباط خارج از چهارچوب می‌تواند باعث خشم یا ناراحتی فرد و احساس گناه او شود. این احساس گناه را افراد به فراخور شخصیت خود به شکل‌های گوناگون نشان می‌دهند. گاهی پس از رابطه جنسی فرد به شدت احساس گناه کرده و برای جبران به شکلی اغراق آمیز به شریک خود محبت می‌کند. از دیگر سو نیز ممکن است فرد احساس گناه خود را به گردن دیگری انداخته و با پرخاش به همسر سعی در کم کردن اضطراب خود داشته باشد.

 

6- احساس انرژی و شادابی غیر معمول

فرد ممکن است به دلیل شروع رابطه جدید احساس خوبی دارد و مانند یک نوجوان می‌تواند احساس قوی بودن کند و از پس مشکلات برآید. این شادی با حالت‌های روزمره فرد سنخیتی ندارد و متفاوت است. در این مواقع بیشتر از پیش به تیپ و ظاهر خود اهمیت می‌دهد؛ به طور کلی متوجه تغییرات بارز رفتاری و شخصیتی در او می‌شوید.

 

منبع: هنر زندگی

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.