2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
فلیمبرداری شوهر از خیانت زن

فلیمبرداری شوهر از خیانت زن

متهم زن: کمبود محبت شدیدی احساس می‌کردم به همین خاطر هم با اولین جمله محبت آمیز مرد جوان جذب او شدم.

دوات آنلاین-زن جوانی که متهم به خیانت به شوهرش شد با پذیریش این اتهام از شوهرش و دادگاه عذرخواهی کرد و گفت که به خاطر بی‌توجهی‌های شوهرش جذب محبت مرد دیگری شد.

 

به گزارش دوات آنلاین چند ماه قبلی مردی به پلیس گزارش داد و گفت همسرش به او خیانت کرده و او را همراه مردی در خانه دیده‌ است. این مرد که از حضور فرد غریبه در خانه‌اش فیلم‌برداری کرده‌ بود فیلم را در اختیار ماموران قرار داد و گفت: مدتی بود که متوجه شده‌ بودم همسرم رفتارش عوض شده‌ است. وقتی او را زیرنظر گرفتم متوجه شدم با مردی رابطه دارد تا اینکه یک شب قبل از حادثه متوجه شدم او با مرد جوان قرار گذاشته‌ است. روز حادثه طبق معمول هر روز از خانه خارج شدم اما سرکار نرفتم و پشت در ایستادم وقتی مرد جوان وارد خانه‌ام شد پشت سرش وارد خانه شدم و دوربین موبایلم را هم آماده و از همان ابتدا فیلم‌برداری کردم.

 

با بازداشت زن و مرد جوان آنها به دادگاه کیفری استان تهران برده شدند. زن اتهام را قبول کرد اما گفت  با مرد جوان رابطه خاصی نداشته و فقط با او از طریق پیامک در ارتباط بوده‌ است. اما مرد جوان اتهام را رد کرد و گفت برای استفاده از دستشویی وارد خانه زن جوان شده بود.

 

صبح دیروز زن و مرد جوان در شعبه 12 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند. زن ضمن قبول اتهام رابطه نامشروع گفت: من از کاری که کرده ام پشیمان هستم. من با مرد جوان در یک کانال تلگرامی آشنا شدم. او با یکی از دوستان من دوست بود. از طرفی من هم با شوهرم مشکلاتی داشتم او نسبت به من بی توجه بود. رفتارسردش با من خیلی اذیتم می‌کرد. شوهرم مرد بدرفتاری نبود اما همه توجهش به سمت بچه‌هایش بود و آنها را دوست داشت. اصلا من را در خانه نمی‌دید کاری کرده‌ بود که فکر می‌کردم اصلا من را نمی‌بیند. کمبود محبت شدیدی احساس می‌کردم به همین خاطر هم با اولین جمله محبت آمیز مرد جوان جذب او شدم.

 

او درباره روز حادثه گفت: آن روز قرار بود ما همدیگر را ببینیم. وقتی مرد جوان تماس گرفت به من گفت که به دستشویی احتیاج دارد پشت در خانه بود به همین خاطر هم در را باز کردم که به دستشویی برود و همان موقع بود که شوهرم هم وارد شد. من از شوهرم به خاطر اتفاقی که افتاد عذرخواهی می‌کنم و درخواست بخشش از سوی شوهرم و دادگاه دارم. این اولین بار بود که حضوری همدیگر را می‌دیدیم.

 

در ادامه متهم دیگر پرونده در جایگاه قرار گرفت او گفت: من اتهام رابطه نامشروع را قبول ندارم فکر می‌کردم این زن مطلقه است و به من گفته‌ بود چون از شوهرش جدا شده تنها زندگی می‌کند و من هم حرفش را باور کردم. آن روز هم به خانه اش رفتم چون مشکل کلیه دارم ومدارک پزشکی در این خصوص را هم ارائه دادم به خاطر همین بیماری هم دستشویی نیاز داشتم و وقتی شوهر زن وارد خانه شد فکر کرد که من برای کار خلافی وارد خانه شدم.

 

بعد از گفته‌های متهمان قضات برای تصمیم‌گیری در این خصوص وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.