2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
قتل شوهر صیغه‌ای بخاطر تعرض به دختر 18 ساله

قتل شوهر صیغه‌ای بخاطر تعرض به دختر 18 ساله

متوجه شدم شوهر صیغه‌ای ام قصد تعرض و آزار و اذیت دختر 18 ساله ام را دارد که با هم درگیر و با یک قابلمه ضربه ای به سرش زدم.

دوات آنلاین-معاون جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران از دستگیری زن جوانی که شوهر صیغه‌ای اش را به خاطر تعرض و آزار و اذیت دخترش به قتل رسانده بود خبر داد.

 

به گزارش دوات آنلاین سرهنگ کارآگاه علی گودرزی معاون جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران با اعلام این خبر گفت: ساعت 19:45 روز جمعه گذشته تیمی از امدادگران آتش نشانی تهران در تماس با ماموران کلانتری 110 شهدا از پیدا شدن جسد مرد جوانی در کف کمد دیواری یک خانه استیجاری در خیابان شکوفه خبر دادند.

 

وی افزود: ماموران با حضور در ساختمان 4 طبقه با جسد مرد جوانی که دست و پاهایش بسته شده بود روبرو شدند که در بررسی ها مشخص شد چند ماه از این جنایت می‌گذرد.

 

سرهنگ گودرزی ادامه داد: با اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران بزرگ به دستور بازپرس ویژه قتل در ساختمان 4 طبقه حاضر شدند و در بررسی های ابتدایی به سراغ مرد صاحبخانه که آتش نشانان را در این ماجرا با خبر کرده بود رفتند.

 

مرد صاحبخانه به کارآگاهان گفت: یک سال قبل زن جوان همراه دخترش این خانه را اجاره کردند و مرد جوانی نیز که شوهر صیغه ای زن جوان بود به این خانه رفت و آمد داشت اما از 4 ماه قبل دیگر از او خبر نشد تا اینکه تصمیم گرفتم زن جوان و دخترش را به خاطر نپرداختن اجاره خانه با حکم تخلیه از خانه خارج کنم.

 

وی ادامه داد: بعد از رفتن زن جوان و دخترش یک نقاش ساختمان به خانه آوردم تا با نظافت و رنگ کردن خانه مستاجر جدیدی در آن زندگی کند تا اینکه برای رنگ زدن به کمد دیواری رسیدیم و مشاهده کردیم کف کمد دیواری سیمان کاری شده و ارتفاع بیشتری پیدا کرده است که از نقاش ساختمان خواستم آنجا را تخریب کند که با اولین کلنگی که به کف کمد دیواری زده شد بوی تعفن در محیط خانه پیچید و خیلی زود با آتش نشانان تماس گرفتم.

 

سرهنگ گودرزی گفت: با اطلاعات به دست آمده و اقدامات تخصصی و پلیسی خانه زن جوان و دخترش در منطقه عبدل آباد شناسایی شد و شامگاه جمعه کارآگاهان با حضور در خانه متهم به قتل موفق به دستگیری منیژه و دخترش شدند.

 

معاون جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: منیژه 45 ساله ابتدا خود را در ماجرای قتل بیگناه معرفی کرد و می گفت که 4 ماه است که از شوهرصیغه‌ای اش که معتاد بوده اطلاعی ندارد تا اینکه زن جوان در برابر مدارک و شواهد پلیسی قرار گرفت و به ناچار به قتل مرد 40 ساله در خانه استیجاری اعتراف کرد.

 

وی افزود: زن جوان عنوان کرد ساعت 11 شب 25 بهمن ماه سال گذشته وقتی به خانه آمدم متوجه شدم شوهر صیغه‌ای ام قصد تعرض و آزار و اذیت دختر 18 ساله ام را دارد که با هم درگیر و با یک قابلمه ضربه ای به سرش زدم که در این صحنه شوهرم  روی زمین افتاد و چون نمی توانستم جسد را از خانه خارج کنم تصمیم گرفتم برای پنهان ماندن ماجرای قتل، جسد را در کف دیواری اتاق خواب دفن کردم.

 

سرهنگ کارآگاه علی گودرزی معاون جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران در پایان گفت: زن جوان و دخترش با دستور بازپرس پرونده در اختیار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.