2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
چوبه دار؛ عاقبت عشق شیطانی

چوبه دار؛ عاقبت عشق شیطانی

با مقتول در شبکه اجتماعی بیتاک آشنا شدم. ابتدا فکر می کردم او مجرد است اما وقتی فهمیدم شوهر دارد دیگر دیر شده بود عاشق او شده بودم و جدایی از او برای من سخت بود.

دوات آنلاین-مردی که در پی عشقی شیطانی به نزی متاهل دست به اسلحه برده و مرتکب جنایت شده بود به دار مجازات آویخته شد.

 

این قاتل که چند روز قبل در زندان رجایی شهر قصاص شد، مرد جوانی به نام قباد بود. قباد ساعت ۲ بامداد ۱۸ خرداد سال ۹۵ در حالی که نقاب به صورت زده بود، زن مورد علاقه اش را با شلیک چهار گلوله به قتل رساند و شوهر او را با شلیک یک گلوله در حوالی پارک وی زخمی کرد.

 

آن شب مقتول و همسرش که سرایدار ساختمان شرکت بازرگانی بودند، پس از بازگشت از مهمانی جلوی در شرکت هدف شلیک گلوله قباد قرار گرفتند. متهم که خود مدتی سرایدار ساختمانی در آن نزدیکی بود وقتی دستگیر شد به قتل اعتراف کرد.

 

وی گفت: مدتی قبل با مقتول در شبکه اجتماعی بیتاک آشنا شدم. ابتدا فکر می کردم او مجرد است اما وقتی فهمیدم شوهر دارد دیگر دیر شده بود عاشق او شده بودم و جدایی از او برای من سخت بود. مقتول از من خواست به رابطه مان پایان دهم اما من قبول نکردم. از او خواستم از شوهرش طلاق بگیرد و به عقد من دربیاید. اصرارهای من ادامه داشت تا اینکه او تهدید کرد اگر بار دیگر مزاحمش شوم موضوع را به شوهرش می‌گوید و از من شکایت می‌کند.

 

وقتی او تهدیدم کرد ترسیدم که مبادا شکایت کند و آبرویم را ببرد. همین شد که تصمیم به قتل زن جوان و شوهرش گرفتم. برای اجرای این سناریو یک کلت کمری تهیه کردم و شب حادثه از چند ساعت قبل به کمین آنها نشستم. وقتی هردو مقابل خانه رسیدند به سمتشان تیراندازی کردم. می‌خواستم هردو را به قتل برسانم اما شوهرش زنده ماند.

 

 متهم بعد از تشکیل پرونده در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه و به درخواست اولیای دم مقتول به قصاص محکوم و در نهایت بامداد چند روز قبل در زندان رجایی شهر کرج قصاص شد و بدین ترتیب پرونده‌اش برای همیشه بسته شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.