2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
تهیه فیلم سیاه از زن متاهل به بهانه باز کردن طلسم

تهیه فیلم سیاه از زن متاهل به بهانه باز کردن طلسم

فریب حرف های مرد رمال را خوردم و اجازه دادم او با آب زعفران نسخه های خوشبختی و مهر و محبت را روی بدنم بنویسد، غافل از اینکه چه بلایی می خواهد بر سرم بیاید.

دوات آنلاین-مرد رمال که به بهانه شکستن طلسم زندگی زن ساده لوح از او در خانه اش فیلمبرداری مخفیانه انجام داده و از او سوء استفاده می کرد، بازداشت شد. متهم این زن را مجبور کرده بود از شوهرش جدا شود و با او ازدواج کند.

 

به گزارش جام جم، روزهای پایانی هفته گذشته زن ۳۰ ساله ای با حضور در شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی استان البرز از مرد رمالی به اتهام کلاهبرداری و تهیه فیلم سیاه شکایت کرد.

 

پس از این شکایت، با دستور بازپرس بهمن آبیار، پرونده برای تحقیقات در دستور کار پلیس استان البرز قرار گرفت. شاکی زن به افسر تحقیق گفت: من و همسرم تا چند سال اول زندگی مان شرایط خوبی داشتیم اما یکباره اخلاق او عوض شد و هر روز بهانه می گرفت و دعوایمان می شد. حتی چند بار تصمیم به جدایی گرفتم که با میانجیگری خانواده ها از تصمیمم منصرف شدم. در جریان یك مهمانی خانوادگی یکی از خانم های مهمان به من گفت شاید برای شوهرت طلسم و دعای کم شدن محبت نوشته شده باشد. در ادامه نشانی مرد رمالی را در محله ۴۵ گلشهر کرج پیدا کردم.

 

شاکی ادامه داد: اولین بار که به آنجا رفتم، چند زن و دختر جوان را دیدم که برای گرفتن انواع نسخه های خوشبختی و بخت گشایی نزد مرد رمال آمده بودند، بعد از آن که نوبت به من رسید و وارد اتاق شدم. او با نگاه کردن به چهره ام گفت که در زندگی ات سه طلسم ثبت شده که اگر این طلسم ها یکی پس از دیگری شکسته نشود، شرایط زندگی ام بهتر نمی شود و هر روز میان من و شوهرم فاصله می افتد، بعد از آن که او حرفهایی درباره زندگی ام زد، تصمیم گرفتم یك میلیون تومان برای خرید نسخه خوشبختی بپردازم، آن نسخه را خریدم و طبق اطلاعات نوشته شده در آن نسخه عمل کردم. اما بعد از یك ماه شرایط بهتر نشد، دوباره نزد مرد رمال رفتم و او نسخه دوم را برایم نوشت و پول گرفت و قرار شدیك ماه دیگر برای خرید نسخه سوم بروم، دومین نسخه را هم طبق گفته های رمال اجرا کردم اما شرایط زندگی ام هر روز بدتر می شد. سومین نسخه هم مشکلم را حل نکرد. دوباره سراغ مرد رمال رفتم و اعتراض کردم که چرا شرایط زندگی ام بهتر نمی شود. او این بار مدعی شد که سه قفل طلسم بازشده، اما آخرین طلسم هنوز شکسته نشده است. برای آخرین مرحله باید چند بار به خانه اش بروم و او با آب زعفران آخرین نسخه را روی بدنم بنویسد. اطمینان داد که اگر این کار انجام شود، طلسم آخرشکسته می شود.

 

زن جوان افزود: فریب حرف های مرد رمال را خوردم و اجازه دادم او با آب زعفران نسخه های خوشبختی و مهر و محبت را روی بدنم بنویسد، غافل از اینکه چه بلایی می خواهد بر سرم بیاید. با گذشت چند هفته مرد رمال بخشی از یك فیلم را برایم از طریق تلگرام ارسال کرد که صحنه مربوط به نوشتن نسخه خوشبختی و مهر و محبت روی بدنم بود. او با تهدید از من خواست که با وی ارتباط پنهانی برقرار کنم، در غیر این صورت فیلم های سیاه را برای شوهرم ارسال می کند. از ترس اینکه شوهرم متوجه ماجرا نشود، تن به خواسته پلید او دادم. هربار که به خانه اش میرفتم با شوکر شکنجه ام می کرد. بعد خواست که از شوهرم جدا شوم و با او ازدواج کنم، در غیر این صورت آبرویم را می برد و هرچه فیلم سیاه از من دارد در تلگرام منتشر می کند و علاوه بر آن بخشی از فیلم ها را برای شوهرم ارسال می کند و حتی از من خواست پول کلانی هم به وی بپردازم. خواستم خودکشی کنم که ناکام ماندم، بنابراین تصمیم گرفتم از رمال شیطان صفت شکایت کنم.

 

تحقیقات پلیسی در این باره آغاز شد و دو روز پیش متهم در خانه اش بازداشت شد. در بازرسی از آنجا، ماموران در یکی از اتاق های خانه او محفظه ای پیدا کردند که در آن دوربین فیلمبرداری کار گذاشته شده و بخشی از فیلم های متعلق به شاکی در آن ثبت شده بود، رمال ۴۰ ساله به افسر تحقیق گفت: پنج سال است که در زمینه رمالی فعالیت دارم و با نوشتن نسخه های دروغین و فروش آن به زنان و دختران جوان از آنها مبالغی کلاهبرداری می کردم. یك روز شاکی برای گرفتن نسخه مهر و محبت برای شوهرش نزدم آمد. زمانی که متوجه شدم او فرد ساده ای است تصمیم گرفتم از او سوء استفاده های بیشتری انجام دهم، وانمود کردم زندگی اش طلسم سختی شده و باید روی بدن او با زعفران نسخه اصلی افزایش مهر و محبت را بنویسم. به همین خاطر در اتاق دوربینی نصب کرده و با فیلمبرداری از زن جوان، او را وادار کردم به خواسته شیطانی ام تن دهد.

 

برای مرد رمال قرار قانونی صادر و او روانه زندان شد. تحقیقات برای رازگشایی از دیگر جرایم رمال شیطان صفت ادامه دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.