2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
شکایت‌عجیب‌دختر ایرانی‌ازخواننده عرب

شکایت‌عجیب‌دختر ایرانی‌ازخواننده عرب

پزشکی قانونی اعلام کرد به دختر جوان هیچ تعرضی نشده‌ و جسم او کاملا سالم است ضمن اینکه این دختر از نظر روانی هم سالم تشخیص داده‌ شد.

دوات آنلاین-دخترجوانی که مدعی است به خاطر شباهت به خواننده عرب مورد تعرض قرار گرفته از خواننده و فرد متعرض شکایت کرد.

 

به گزارش دوات آنلاین این دختر ایرانی با مراجعه به پلیس ادعا کرد فردی او را بیهوش کرده و مورد تعرض قرار داده چون شبیه به حیفا خواننده زن عرب زبان است.

 

این دختر در شکایت خود گفت: فردی که نمی‌شناسم چه کسی است من را بیهوش کرد و مورد تجاوز قرار داد. علتش هم این است که من خیلی شبیه حیفا هستم و چون حیفا بی‌حجاب است و عکس‌های جلفی از خودش منتشر می‌کند همین کارهایش باعث شده تا مردها من را که شبیه او هستم اشتباه بگیرند و مورد آزار قرار بدهند. من از این زن شکایت دارم چون کارهایش باعث ایجاد ناامنی من می‌شود.

 

شکایت عجیب این دختر و حرفهایی که زد باعث شد تا قضات شعبه 12 دادگاه کیفری استان تهران علاوه براینکه او را برای بررسی مساله تعرض به پزشکی قانونی معرفی کنند همچنین از پزشکان بخواهند تا سلامت روان دختر را هم مورد بررسی قرار دهد. همچنین ماموران سایر شواهدی که این دختر در اختیار آنها قرار داد را نیز مورد بررسی قرار دادند با این حال مدرکی که بتوان با آن فردی را بازداشت کنند به دست نیامد.

 

چندی بعد پزشکی قانونی اعلام کرد به دختر جوان هیچ تعرضی نشده‌ و جسم او کاملا سالم است ضمن اینکه این دختر از نظر روانی هم سالم تشخیص داده‌ شد.

 

او روز گذشته برای توضیح به دادگاه کیفری استان تهران رفته و تعدادی از عکس‌های خواننده عرب را هم برده‌ بود. او گفت: وقتی عکس‌های بی‌حجاب حیفا منتشر شد همه فامیل فکر می‌کردند این عکس‌های من است و همین باعث شد تا آبرویم برود کارهایی که این خانم کرده باعث آبرورویزی من شده‌ است و من درخواست رسیدگی به شکایتم از او را دارم.

 

دادگاه با توجه به اینکه مدارکی که نشان دهد به این دختر تعرض شده وجود نداشت و خودش هم نتوانست کسی را معرفی کند همچنین سایر ادعاهای این دختر  برای تصمیم‌گیری در این خصوص وارد شور شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.