2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
دختر دوچرخه‌سوار پیدا شد

دختر دوچرخه‌سوار پیدا شد

با توجه به شرایط روحی که این زن داشت وی به بیمارستان منتقل شد که با معاینات انجام شده اعلام کردند مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

دوات آنلاین-لیدا کاوه دختر دوچرخه سواری که هفته گذشته مفقود شده بود پیدا شد.

 

سردار حسین رحیمی رییس پلیس پایتخت در حاشیه اجرای طرح کاشف که صبح امروز در مقر پلیس آگاهی برگزار شد در پاسخ به سوالی در مورد دختر به‌نام لیدا کاوه که هفته گذشته اعلام شد مفقود شده و صبح امروز نیز خبر یافتنش در فضای مجازی منتشر شد گفت: هفته گذشته و درپی اعلام‌مفقودی زنی به نام لیدا کاوه رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

 وی افزود: تیم‌هایی ویژه رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار دادند تا اینکه سرانجام شب گذشته این زن در حالی که شرایط روحی  مناسبی هم نداشت در محدوده شهرک غرب یعنی همان منطقه‌ای که مفقودی‌اش اعلام شده بود کشف شد.

 

رحیمی ادامه داد: با توجه به شرایط روحی که این زن داشت وی به بیمارستان منتقل شد که با معاینات انجام شده اعلام کردند مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 

 رییس پلیس پایتخت افزود: در حال حاضر نیز این زن در پلیس آگاهی است تا بررسی‌ها و تحقیقات بیشتر درباره چرایی مفقودی‌اش انجام شود اما تاکنون کسی در این زمینه دستگیر نشده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.