2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
ماجرای موی «ریکو» و کلاه‌گیس «گاندو»

ماجرای موی «ریکو» و کلاه‌گیس «گاندو»

دو نفر از شرکت‌کنندگان گروه «ریکو» در حالی که کت و شلوار به تن داشتند، کلاه پشمی ساده‌ای پوشیده بودند که باعث تعجب بسیاری از مخاطبان شده ومشخص بود که آن‌ها به دلیل موهای بلند مجبور شده‌اند کلاه بگذارند.

دوات آنلاین-شبکه 3  آخر هفته پرحاشیه‌ای داشت. کلاه دو نفر از شرکت‌کنندگان گروه ریکو و کلاه‌گیس یکی از بازیگران سریال «گاندو»، سروصدای زیادی به راه انداخت و واکنش‌های فراوانی به دنبال داشت؛ دو اتفاقی که معضل مشترک هردوی آن‌ها موی سر بود.

 

کلاه‌گیس بازیگر ارمنی «گاندو»

در قسمت 20 سریال «گاندو» که جمعه‌شب پخش شد، یکی از بازیگران خانم که نقش یکی از جاسوسان را بازی می‌کرد، بی‌حجاب بود و کلاه‌گیسی بر سر داشت. هوشنگ گلمکانی منتقد سینما در واکنش به این موضوع با اشاره به فیلم «کاناپه» کیانوش عیاری که به دلیلی استفاده از کلاه‌گیس برای بازیگران زن توقیف شده، نوشت: «استفاده از کلاه‌گیس برای بازیگر ایرانی سریال «گاندو» ایرادی ندارد، اما برای «کاناپه» عیاری مجاز نیست.» چون شخصیت مد نظر بسیار خوب فارسی صحبت می‌کرد، بسیاری از مخاطبان تصور کردند که این بازیگر ایرانی است و در خصوص تفاوت رویکرد تلویزیون و سینما انتقاد کردند. کوروش کمره‌ای مشاور مدیر شبکه 3 در پاسخ به این انتقاد در توئیتی نوشت: «فیلم کاناپه در ایران با بازیگران ایرانی و مسلمان ساخته شد و کلاه‌گیس برای زن خانه‌دار و در خانه استفاده شد اما بازیگر این سکانس گاندو ارمنی، غیرمسلمان و نقش یک جاسوس را ایفا می‌کند و محل فیلم برداری ترکیه است.»

 

کلاه تلویزیون بر سر «ریکو»

پنج شنبه‌شب در برنامه اعلام نتایج «عصر جدید»، دو نفر از شرکت‌کنندگان گروه «ریکو» در حالی که کت و شلوار به تن داشتند، کلاه پشمی ساده‌ای پوشیده بودند که باعث تعجب بسیاری از مخاطبان شده ومشخص بود که آن‌ها به دلیل موهای بلند مجبور شده‌اند کلاه بگذارند. برای روشن شدن ماجرا، با مدیر برنامه‌های گروه ریکو تماس گرفتیم و درباره صحت این موضوع سؤال کردیم که او در پاسخ توضیح داد: «علی به دلیل موهای فر و بلند و آرمان به علت موهای بلند خود، کلاه پوشیده‌ بودند.»

 

او در پاسخ به این سؤال که چطور آرمان در اجرای اول بدون کلاه و با موهای فر و بلند در مسابقه ظاهر شده بود، گفت: «پس از اجرای اول گفتند که آرمان هم باید کلاه بپوشد، حتی چون در باشگاه مهارت کلاه نداشتند این قسمت پخش نشد.» در آیتم گروه «ریکو» که دوشنبه‌شب گذشته پخش شد، تصویر این گروه نشان داده نشد و فقط صدای آن‌ها روی اجرای قبلی شنیده می‌شد که درباره اجرای خود توضیح می‌دادند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.