2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت

خانم بازیگر فاش کرد: من همسر رسمی مهدی هاشمی هستم + فیلم

این خانم بازیگر که متولد سال 1351 است 26 سال از مهدی هاشمی کوچکتر است.

دوات آنلاین-مهنوش صادقی بازیگر چندان پرکاری نیست اما انتشار یک ویدیو از سوی او باعث شد توجه همه جلب شود. او در این ویدیو خبر داد همسر مهدی هاشمی است.همسر اول مهدی هاشمی گلاب آدینه است.

 

مهنوش صادقی با انتشار این ویدئو از مردم خواست قضاوت نکنند و نوشت:«جهانی که اینروزها حالش خوب نیست... و شاید به پایانش نزدیک باشه... ترجیح دادم بعد از مدت ها سکوت، پاسخ یک سوال خیلی شخصی و قدیمی رو در این ویدئو بدم.

 

این خانم بازیگر که متولد سال 1351 است 26 سال از مهدی هاشمی کوچکتر است. او به نوشته آخرین خبر فارغ التحصیل لیسانس رشته طراحی صحنه و لباس از دانشگاه هنر و معماری و دیپلم بازیگری از مدرسه هنر و ادبیات است و بجز بازیگری او نویسنده نیز هست.

 

مهدی هاشمی متولد 16 آذر 1325 در لنگرود گیلان و فارغ التحصیل لیسانس هنرهای نمایشی از دانشگاه تهران است.

 

مهدی هاشمی و مهنوش صادقی در فیلم خانه آن دیگری که به‌زودی اکران می‌شود با هم بازی کرده‌اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
محمود مقصودیان 1398/04/08
پیوندتون مبارک البته باسختیها کناربیان .اماهمیشه جواب این سوال گیجم کرده.آخه این هنرمندان عزیزکه الگوی اخلقورفتارماهستن چراباید همیشه بازن اول خودشون یاحتی دوم سرناسازگاری دارن؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس 1398/04/07
والا چه اشکالی داره دوست داشته زن دوم بگیره،‌نوش جونش،‌مگه من فضول محله ام!!؟؟؟ من چیکار به زندگی شخصی مردم دارم؟؟؟!!! همچنان مهدی هاشمی را دوست داریم و به یاد فیلمهای خوبش هستیم و زنده باشه این عزیز، پیوندتان هم مبارک باد

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.