2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
همسرکشی به‌دلیل بی‌احترامی

همسرکشی به‌دلیل بی‌احترامی

همه حساب و کتاب زندگی دست کوکب بود به همین خاطر روزی از او مقداری پول خواستم، اما طفره رفت و همین باعث درگیری شد.

دوات آنلاین-مردی که به خاطر اختلاف با همسرش وی را به قتل رسانده بود به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می شود.

 

با بررسی در پرونده های همسرکشی گاهی رد اختلافات خانوادگی دامنه دار در بین زوجین دیده می شود که به خاطر ادامه این اختلافات طناب عشق و محبت از هم گسیخته و خشم و نفرت جایگزین آن می شود. این اختلافات آنقدر ادامه پیدا می کند که حتی منجر به حذف یکی از طرفین می شود.

 

در پرونده ای که شهریور سال ۹۷ در اداره پلیس تشکیل شد، مأموران از مرگ مشکوک زن جوانی در خانه اش در تهرانپارس باخبر و راهی محل شدند. مأموران بعد از حضور در محل، با جسد زن ۴۲ ساله به نام کوکب روبه رو شدند که در سالن پذیرایی خانه روی زمین افتاده بود.

 

با انتقال جسد به پزشکی قانونی شوهر آن زن که در محل حضور داشت به مأموران گفت: صبح برای پیاده روی بیرون رفته بودم، اما بعد از ساعتی که به خانه برگشتم، دیدم همسرم هنوز خواب است هر چقدر صدایش کردم جوابی نشنیدم تا اینکه متوجه بوی گاز شدم و فهمیدم شیلنگ گاز در آشپزخانه پاره شده و همسرم خودکشی کرده است. بلافاصله بیرون رفتم و از مرد همسایه خواستم تا همسرش که پرستار است، مرا کمک کند اما زن همسایه وقتی به خانه مان آمد و کوکب را معاینه کرد و گفت کاری از دستش برنمی آید.

 

با ثبت اظهارات شوهر زن جوان، تحقیقات در این زمینه آغاز شد تا اینکه بعد از جواب کارشناسان پزشکی قانونی که علت فوت را انسداد مجاری تنفسی اعلام کرده بودند، شوهر آن زن، مجید ۵۵ساله بار دیگر مورد تحقیق قرار گرفت.

 

مرد میانسال قصد داشت مأموران را گمراه کند تا اینکه در روند بازجویی ها بالاخره به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: سالها قبل با همسرم اختلاف داشتم، او همیشه به من بی احترامی می کرد و برایم ارزشی قائل نبود. این رفتارها روی پسرم نیز تأثیر گذاشته بود و او هم به من بی احترامی می کرد و به حرفم گوش نمی کرد آنها با من صحبت نمی کردند تا جایی که پسرم می گفت باید خانه را بفروشی و سهم مرابدهی، شنیدن این حرف برایم خیلی سخت بود.

 

متهم در ادامه گفت: همه حساب و کتاب زندگی دست کوکب بود به همین خاطر روزی از او مقداری پول خواستم، اما طفره رفت و همین باعث درگیری شد. در آن درگیری مرا هل داد و سرم به تلویزیون خورد و زیر یکی از چشم هایم کبود شد.

 

متهم در خصوص قتل گفت: «این شرایط برایم خیلی سخت و غیرقابل تحمل شده بود به همین خاطر تصمیم گرفتم همسرم را به قتل برسانم، اما نمی خواستم با دستانم او را بکشم. روز حادثه قبل از رفتن به پارک شیلنگ گاز را در آشپزخانه بریدم و از خانه بیرون رفتم. بعد از چند ساعت به خانه برگشتم که دیدم همسرم بیهوش شده است، اما هنوز نفس می کشد آنجا بود که از آشپزخانه یک دستمال برداشتم و او را خفه کردم. بعد از آن از زن همسایه که پرستار بود کمک خواستم تا همه فکر کنند همسرم دست به خودکشی زده است.»

 

بعد از اقرارهای متهم، وی بعد از بازسازی صحنه جرم روانه زندان شد و پرونده با درخواست قصاص از سوی اولیای دم که پدر و مادر و فرزند مقتول بودند، کامل و بعداز صدور کیفرخواست به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. به این ترتیب متهم به زودی در همان شعبه محاکمه خواهد شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.