2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
معرفی کامل سریال آسمان هوای باران دارد + خلاصه داستان و بازیگران

معرفی کامل سریال آسمان هوای باران دارد + خلاصه داستان و بازیگران

سریال آسمان هوای باران دارد، به تهیه کنندگی امیرپوررحمانی، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۳۰ قسمت چهل دقیقه‌ای به نویسندگی مهدی سجاده‌چی به نگارش درآمده است.

دوات آنلاین-سریال آسمان هوای باران دارد از آن درام‌های خانوادگی است که علاوه بر جذابیت جنبه آگاهی بخشی نیز دارد و می‌تواند برای مخاطبان بسیار مفید باشد.

 

سریال آسمان هوای باران دارد ، در جهت آگاهی خانواده‌ها درباره موضوع‌هایی چون مواد مخدر در مدارس، آسیب‌های استفاده از فناوری در خانواده و مدرسه و جایگاه خانواده در تعلیم و تربیت فرزندان به تصویر کشیده شده است.

 

به گزارش فارس قریب به ده سال پیش سریالی تحت عنوان «آسمان همیشه ابری نیست» به کارگردانی سعید عالم زاده و تهیه کنندگی امیر پوررحمانی از شبکه یک سیما پخش شد و بازخوردهای متنوعی داشت. 

 

حالا و بعد از ده سال سازمان صداوسیما تصمیم به تولید سری دوم از این مجموعه تلویزیونی با عنوان «آسمان هوای باران دارد» گرفته است و در شرایطی که چند کارگردان آمده و رفته‌اند در نهایت کارگردانی سریال به شهرام شاه حسینی سپرده شد که چندی پیش سریال «هشت‌ونیم دقیقه» را برای تلویزیون ساخته است.

 

مرجانه گلچین، فریبا کوثری، بابک کریمی، علی عمرانی، بهرنگ علوی و تعداد زیادی از دختران هنرور که بسیاری از آنها از دانش آموزان دبیرستان دخترانه یادگار امام(ره) بودند، به عنوان بازیگران این سریال انتخاب و مقابل دوربین وی رفتند.

 

در برخی رسانه‌ها از تغییر نام این سریال به «بی قید و شرط» خبر دادند، اما هنوز معلوم نیست که چه نامی در نهایت برای این سریال برگزیده شده است. امیر پوررحمانی تهیه کننده فصل یک و دو این سریال در گفت‌وگویی درباره «آسمان هوای باران دارد» اعلام کرده بود: نگران بخش‌هایی از محتوای سریال هستم که امیدوارم در تدوین و نحوه پرداخت در مراحل فنی مرتفع شده و به آنچه مدنظرم است نزدیک شود. وی بیان کرده بود که علیرغم حساسیت‌های بالایی که روی محتوای این سریال داشتم، اما در برخی سکانس‌ها آنطور که باید و شاید به این محتوا پرداخته نشده است و همین نگرانم کرده است.

 

همچنین «احمد رفیع زاده» در گفت‌وگویی که با خبرگزاری فارس، داشت، ضمن بیان محتوای این سریال گفت: از جزئیات قصه‌ای که در فصل نخست این سریال به نگارش درآمده بود اطلاعی ندارم، اما قصه‌ای که من نوشتم بیشتر یک درام خانوادگی و اجتماعی بود تا سریالی که محوریتش مدرسه است. اما در برخی از قسمت‌ها قصه از خانواده شروع می‌شود و به مدرسه می‌رسد.

 

وی با اشاره به حضور بازیگرانی با سن و سال دختران دبیرستانی در این سریال نیز بیان داشت: در فصل نخست این سریال از لحاظ سنی بازیگران بزرگتر از سنی که باید، بودند اما در فصل دوم روی این موضوع دقت بسیاری شده است و به همین خاطر از دختران هنروری که در همان دبیرستان و لوکیشن اصلی درس می‌خواندند به عنوان بازیگر استفاده کردیم.

 

در فصل نخست این سریال لیلا بلوکات، تیما پور رحمانی، سپند امیر سلیمانی، حدیثه تهرانی، سمیرا حسینی، کاوه خداشناس، جعفر دهقان، مهران رجبی، امیرحسین رستمی، آتنه فقیه نصیری، ناصر ممدوح، فریبا نادری و ... بازی می‌کردند.

 

سریال آسمان همیشه ابری نیست با رویکردی اجتماعی، روایتگر زندگی و دغدغه‌های پنج دوست و همکلاسی بود که در برهه نوجوانی و جوانی روزهای تلخ و شیرینی را تجربه کردند. اما در «آسمان هوای باران دارد»، به طور غیرمستقیم و با زبان هنر، موضوعاتی از قبیل مواد مخدر در مدارس، آسیب‌های استفاده از فناوری در خانواده و مدرسه، جایگاه خانواده در تعلیم و تربیت فرزندان و عشق بازیگری بین جوانان و نوجوانان به خصوص دختران روایت می‌شود.

 

این سریال قصه خانواده‌ای را به تصویر می‌کشد که برای ادامه تحصیل دختر بزرگشان در مقطع دکترا راهی تهران می‌شوند، اما خواسته یا ناخواسته درگیر موضوعاتی می‌شوند که دستمایه قصه‌های سریال می‌شود.

 

سریال آسمان هوای باران دارد، به تهیه کنندگی امیرپوررحمانی، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۳۰ قسمت چهل دقیقه‌ای به نویسندگی مهدی سجاده‌چی به نگارش درآمده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.