2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
اعدام برای زن هفت تیرکش به جرم شوهرکشی

اعدام برای زن هفت تیرکش به جرم شوهرکشی

شوهرم را به خاطر اختلافات خانوادگی کشتم و دختر و پسر ۱۶ و ۱۷ ساله ام نیزدر این ماجرا با من همدست بودند.

دوات آنلاین-زن هفت تیرکش که شوهرش را هدف گلوله قرار داده و به قتل رسانده است به قصاص محکوم شد.

 

به گزارش خراسان پنجم تیر سال ۹۶ صدای شلیک گلوله ای در یکی از خیابان های شمال تهران همه را به وحشت انداخت.

 

دقایقی بعد پلیس پای در قتلگاه گذاشت و با جسد مرد ۴۵ ساله ای روبه رو شد.

 

پسرنوجوان نزد ماموران ادعا کرد،  پدرش هنگام کار کردن با تپانچه ساچمه ای خراب دستش اشتباهی روی ماشه رفته و به سرش شلیک کرده است؛ اما گزارش کارشناسان اسلحه شناسی این ادعا را رد کرد    وپسر نوجوان فاش کرد مادرش دست به جنایت زده است.

 

الهام  ۴۲ ساله  پس از افشای رازش گفت: شوهرم را به خاطر اختلافات خانوادگی کشتم و دختر و پسر ۱۶ و ۱۷ ساله ام نیزدر این ماجرا  با من همدست بودند. 

 

این مادر و فرزندانش پس از صدور کیفرخواست در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی اصغر عبداللهی محاکمه شدند و خانواده مقتول خواستار قصاص عروس شدند.

 

الهام در دفاع از خود گفت: به دلیل بی مهری های شوهرم با مردی در فضای مجازی دوست شدم مدتی بود تلفنی با او صحبت می‌کردم تا این‌که همسرم به این رابطه پی برد و همین موضوع باعث شد تا اختلاف های من و همسرم بیشتر شود.

 

وی درباره روز قتل گفت: وقتی سعید خواب بود با همدستی دختر و پسرم با شلیک گلوله او را کشتم. دختر و پسر سعید خود را بی گناه دانستند و ادعا کردند مادرشان برای رهایی از قصاص پای آن‌ها را وسط این قتل کشانده است.

 

بنابه این گزارش ؛قضات دیروز الهام را به قصاص محکوم کردند و با تبرئه پسر خانواده، دختر نوجوان نیز به پنج سال نگهداری در کانون اصلاح و تربیت محکوم شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.