2024/03/28
۱۴۰۳ پنج شنبه ۹ فروردين
240 دقیقه گروگان‌گیری مسلحانه در مجلس ختم

240 دقیقه گروگان‌گیری مسلحانه در مجلس ختم

با اقدام پلیس و محاصره منطقه، این ماجرا بدون مصدومیت یا تلفات به پایان رسید.

دوات آنلاین-پسر جوان با ورود به مجلس ختم، افراد حاضر در آنجا را به گروگان گرفت. این گروگانگیری پس از ۲۴۰ دقیقه با دخالت پلیس به پایان رسید.

 

به گزارش  جام جم، ساعت ۱۱ صبح یکشنبه دوم تیر، گروگانگیری در یك مجلس ختم در یکی از محله های کرمانشاه به پلیس گزارش شد. در ادامه تیمی از ماموران در محل گروگانگیری حاضر شدند و در تحقیقات مقدماتی دریافتند، پسر جوانی به خاطر اختلافات خانوادگی وارد مجلس ختم شده و با چند نفر از افراد حاضر در آنجا درگیر و سپس با تهدید سلاح آنها را گروگان گرفته است.

 

پسر جوان وقتی متوجه حضور پلیس شد، به سمت ماموران شروع به تیراندازی کرد. ماموران مبارزه با گروگانگیری خانه را محاصره و از تردد اهالی در منطقه جلوگیری کردند. با توجه به وضعیت روانی مرد گروگانگیری عملیات پلیس می توانست به قیمت جان گروگان ها تمام شود، به همین علت ماموران سعی کردند، او را آرام کنند.

 

سرهنگ محمدرضا آمویی، معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه در این باره گفت: ماموران با توجه به وضعیت مرد گروگانگیر سعی کردند او را آرام کنند و به گفت وگو با او پرداختند که پس از گذشت چهار ساعت متهم آرام شد و خود را تسلیم پلیس کرد.

 

وی افزود: با اقدام پلیس و محاصره منطقه، این ماجرا بدون مصدومیت یا تلفات به پایان رسید. از متهم یك قبضه سلاح کشف شد و تحقیقات درباره انگیزه اش از گروگانگیری آغاز شده است.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.