2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
مجازات رابطه‌نامشروع بازن همسایه

مجازات رابطه‌نامشروع بازن همسایه

این پرونده با شکایت زن جوان تشکیل شد این زن به ماموران گفت که مرد همسایه با کارت در خانه او را باز کرده و و زمانی که خواب بوده وارد خانه شده و او را مورد تعرض قرار داده‌است.

دوات آنلاین-مرد جوانی که به خاطر تعرض به زن همسایه محاکمه شده بود به شلاق، تبعید و نظافت مکان عمومی محکوم شد.

 

به گزارش دوات آنلاین متهم که مردی 40 ساله است متهم بود دو سال قبل به خانه زن همسایه رفت و او را مورد تعرض قرار داد. این پرونده با شکایت زن جوان تشکیل شد این زن به ماموران گفت که مرد همسایه با کارت در خانه او را باز کرده و و زمانی که خواب بوده وارد خانه شده و او را مورد تعرض قرار داده‌است.

 

این زن گفت: مرد همسایه چندباری مزاحم من شد اما چون نگران بودم که شوهرم موضوع را بفهمد و درگیر شود چیزی به شوهرم نگفتم تا اینکه صبح روز حادثه زمانی که شوهرم در خانه بود این مرد با کارت در خانه را باز کرد و بعد از اینکه وارد خانه شد من متوجه شدم او به زور به من تعرض کرد.

 

وقتی زن جوان به پزشکی قانونی فرستاده شد متخصصان اعلام کردند آثاری وجود دارد اما نمی‌توانند با صراحت تایید کنند که این آثار مربوط به متهم است و این یک پدیده نادر پزشکی است که دی ان ای با صراحت تایید نمی‌شود. به این ترتیب پرونده به شعبه 7 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. متهم در بازجویی‌ها به داشتن رابطه با زن جوان اعتراف کرد اما مدعی شد که اجباری در کار نبوده‌است.

 

متهم گفت: همسرم بیمار بود و مدتی بود که رابطه‌ای با هم نداشتیم و ارتباط ما کاملا سرد بود تا اینکه با زن همسایه آشنا شدم او به من پیشنهاد داد که با هم رابطه داشته‌باشیم من هم به خاطر اینکه خیلی تنها بودم قبول کردم. از من پول می‌گرفت و می گفت شوهرش به او پول نمی‌دهد. من هم دلم برایش می‌سوخت. آخرین بار هم خودش به من گفت که در خانه را باز می‌گذارد شوهرش رفته بود سر ساعتی که گفت من رفتم ولی رابطه جنسی با هم نداشتیم.

 

با توجه به انکار متهم و دلایلی که در پرونده وجود داشت قضات متهم را از اتهام تجاوز تبرئه کرد اما به خاطر رابطه نامشروع با زن متاهل به 99 ضربه شلاق ،یک سال تبعید و 120 ساعت کار نظافت اماکن عمومی محکوم شد.

 

رای صادره مورد اعتراض متهم و شاکی قرار گرفت چرا که شاکی معتقد بود متهم به او تجاوز کرده و باید اعدام شود و متهم نیز مدعی بود رابطه‌ای وجود نداشته و نباید محکوم شود.

 

مدارک و اعتراض متهمان به دیوان عالی کشور رفت و قضات شعبه 39 بعد از بررسی دقیق پرونده  رای صادره را مورد تایید قرار دادند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.