2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
ربودن دختردانشجو به قصد تعرض
متهم به 15 سال زندان محکوم شد

ربودن دختردانشجو به قصد تعرض

این دختر ۲۲ ساله به ماموران گفت:دانشجو هستم و خانواده ام در شهرستان زندگی می‌کنند .به همین خاطر از یکسال قبل که به تهران آمدم در خوابگاهی در خیابان امیرآباد ساکن هستم.

دوات آنلاین-مرد جوانی که دختر دانشجویی را ربوده‌ بود تا مورد آزار قرار دهد هرچند ناکام ماند اما به جرم آدم‌ربایی به 15 سال حبس و شلاق محکوم شد.

 

به گزارش دوات آنلاین  تیر سال ۹۷ دختر دانشجویی با پلیس تماس گرفت و از پسر جوانی که وی را ربوده بود و قصد آزار داشت شکایت کرد.

 

این دختر ۲۲ ساله به ماموران گفت:دانشجو هستم و خانواده ام در شهرستان زندگی می‌کنند .به همین خاطر از یکسال قبل که به تهران آمدم در خوابگاهی در خیابان امیرآباد ساکن هستم.روز حادثه از محلی فرهنگی سوار ماشین شدم تا به سمت خوابگاه بروم ماشین چند مسافر داشت و راننده آن پسر جوانی بود . راننده بعد از اینکه مسافر ها پیاده شدند یکباره تغییر مسیر داد و به سمت اتوبانی دیگر حرکت کرد. وقتی به او اعتراض کردم سرم فریاد کشید و مرا تهدید به مرگ کرد .او اسپری اشک آور درآورد  و از من خواست تا تسلیم خواسته‌اش شوم اما چون مقاومت کردم مرا کتک زد. می خواستم خودم را از ماشین به بیرون پرتاب کنم اما درهای ماشین قفل بود.

 

دختر جوان ادامه داد: راننده  در خیابان خلوتی ماشینش را متوقف کرد. او می خواست مرا آزار دهد که مقاومت کردم . او مرا اذیت کرد و سپس مقابل خوابگاه دانشجویی پیاده کرد و رفت و من توانستم در تاریکی شب  شماره پلاک ماشین را به خاطر بسپارم.

 

با شکایت دختر جوان و اطلاعاتی که از پسر شیطان صفت به پلیس داده بود احسان ۲۲ ساله ردیابی و بازداشت شد .وی که  منکر آدم ربایی و آزار دختر جوان بود در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران پایه میز محاکمه رفت.

 

وی گفت: من قصد آزار دختر جوان را نداشتم و این دختر دروغ می‌گوید.او خودش دربستی سوار ماشینم شد اما هنگامی که میخواست پیاده شود به قصد اخاذی از من پول خواست ولی من قبول نکردم به او پول بدهم به همین خاطر عصبانی شد و مرا تهدید کرد.سپس  شماره پلاک ماشینم را برداشت و گفت مرا  را به دردسر می‌اندازد .

 

این متهم ادامه داد: من مدتی پیش جراحی باز قفسه سینه کردم و نمی توانستم با دختر جوان درگیر شوم و او را آزار دهم.

 

درادامه جلسه دختردانشجو  مدارکی به پلیس ارائه داد که نشان می‌داد احسان قصد  داشته وی را آزار دهد  اما ناکام مانده است با این حال او را کتک زده و اذیت کرده است.

 

 در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و احسان را به خاطر آدم ربایی به ۱۵ سال زندان و همچنین ۹۹ ضربه شلاق محکوم کردند. این حکم در شعبه ۳۶ مورد تایید قرار گرفت.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.