2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
بازی مریم ؛یک بازی خطرات درباره ارواح سرگردان و جن‌زدگی

بازی مریم ؛یک بازی خطرات درباره ارواح سرگردان و جن‌زدگی

موضوع بازی بیشتر در رابطه با اجنه و جن زدگی است و سراسر گیم پلی بازی، شاهد پخش صداهای ترسناک و رعب آور هستیم.

دوات آنلاین-چندی است بازی جدیدی در بین مردم و به خصوص قشر نوجوان و کم سن و سال که آسیب پذیرترین قشر سنی می باشند دست به دست می شود. این بازی که بازی مریم نام دارد یک بازی بسیار خطرناک است که بر روی روان و اعصاب افراد تاثیر بسیار بدی دارد و امنیت خانواده را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

 در سال گذشته شاهد این بودیم که چگونه بازی نهنگ آبی در بین مردم به سرعت شناخته شد و تعداد بسیاری از مردم که اکثر آن ها نوجوانان 13 تا 18 سال بودند جان خود را از دست دادند. بازی نهنگ آبی اپلیکیشن و برنامه خاصی نداشت و در آن مراحل بازی طی پیام هایی به کاربران ارسال می شد اما در بازی مریم اپلیکیشن خاصی وجود دارد که با نهایت تاسف در مارکت های معروفی همچون گوگل پلی و اپ استور به راحتی در اختیار افراد قرار گرفته است.

 

به دلیل دسترسی راحت به این برنامه قطعا افراد بیشتری تحت تاثیر این برنامه قرار خواهند گرفت. بنابراین نیاز است تا برای جلوگیری از آسیب های احتمالی این برنامه انرا بشناسید

 

بازی مریم ساخت فردی با هویت سعودی است و اگر در تصاویر مختلف از محیط بازی دقت کرده باشیم، متوجه می شویم که زبان بازی، کاملا عربی بوده و در صورت عدم آشنایی با این زبان، بازی کردن کمی دشوار خواهد بود. البته زبان انگلیسی نیز در گیم پلی بازی وجود دارد که می توان از آن استفاده نمود. اصلی ترین شباهتی که باعث می شود بازی مریم و نهنگ آبی هر دو در دسته بازی های خطرناک قرار گیرند، ایجاد ترس، دلهره، وحشت و تهدید کاربر می باشد.

 

برخلاف بازی نهنگ آبی که هیچ گیم پلی خاصی در محیط بازی وجود نداشت و مراحل بازی نهنگ آبی در قالب یک سری دستورات در طی 50 روز متوالی به صورت نوشتاری به کاربر داده می شد، در بازی مریم شاهد یک گیم پلی و خط سیر داستانی هستیم. داستان بازی از آنجایی شروع می شود که یک دختر جنگ زده 9 ساله به نام مریم در جنگل گم شده است و از کاربر درخواست می کند تا او را به خانه اش برساند. اما در طی مسیر اتفاقات وحشتناکی را تجربه خواهد نمود و کاربر در حین اجرای بازی هیجان زیادی خواهد داشت.

 

موضوع بازی بیشتر در رابطه با اجنه و جن زدگی است و سراسر گیم پلی بازی، شاهد پخش صداهای ترسناک و رعب آور هستیم. در ابتدای بازی اطلاعات مختلفی از کاربر درخواست می شود که از جمله آن ها می توان به اسم کاربر، ادرس و اجازه دسترسی به صفحات مجازی اشاره داشت. البته تا زمانی که کاربر این اطلاعات را وارد نکند، اجازه بازی به او داده نخواهد شد

 

با اشتباه وارد کردن اطلاعات می توان وارد بازی شد، اما باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که این بازی دسترسی های مختلفی را در گوشی شما درخواست می کند و می تواند به اطلاعات واقعی شما تا حد زیادی دست پیدا کند. گیم پلی بازی چندان زیاد نیست و پس از چند دقیقه بازی مداوم به اتمام خواهد رسید. به همین منظور ترفند جالبی در این بازی وجود دارد که باعث می شود هر بار که از بازی خارج شوید، تنها پس از گذشت 24 ساعت بتوانید دوباره وارد بازی شوید.

 

تا اینجای بازی، نکته چندان عجیبی را شاهد نیستیم و همان مواردی را می بینیم که در اکثر بازی های ژانر وحشتناک شاهد هستیم. آنچه سبب می شود این بازی را در زمره بازی های خطرناک قرار داد، اتفاقاتی است که ممکن است بعد از اتمام بازی، گریبانگیر کاربر شود. به عنوان نمونه، پس از اتمام بازی، دقیقا در ساعت 3 نصف شب، یک شماره ناشناس با شما تماس خواهد گرفت و عبارتی را به معنی این که "ما با تو هنوز کار داریم” به صورت رباتی پخش خواهد شد. این عمل مکررا انجام خواهد شد و هر بار صداهای عجیبی برای کاربر پخش می شود تا کاربر را مجاب کند که او جن زده شده است

 

این نکته را نباید فراموش کنیم که گیم پلی بازی مریم بیشتر در رابطه با ارواح سرگردان و اجنه بوده و همین موضوع سبب می شود تا کاربرانی که دارای سن کمتر هستند، بیشتر وحشت نمایند. در طی تماس های مختلف و گاه و بی گاه بازی نیز، شاهد همین موضوع هستیم و کاربر هر چه بیشتر مجاب می شود که با اجنه در ارتباط می باشد. این موارد در نهایت منجر می شود تا کاربر دچار وحشت شده و دست به کارهایی همچون خودکشی بزند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها
امیرحسین 1398/03/30
باسلام . این بازی را از گوگل پلی و اپ استور بردارید الان دیروز شنیدم پسرخالم خودکشی کرده بعد من رفتم گوشی شو باز کردم دیدم بازی مریم تو گوشی است با اینکه پسرخالم فوت کرده بود ولی هنوز ربات بازی مریم می گفت ما با تو هنوز کار داریم .

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.